Jenom předem upozorňuji, tato část bude zase smut, protože jak už jsem říkal je to kvůli konci. ^w^
Tae pov
Leželi jsme s Kookiem v posteli a už pomalu usínali. Už jsem skoro spal, ale muselo mě opět vzbudit vzdychání Jina.,, Tae spíš ".,, Ne nemůžu"Kookie se tomu začal smát.,, To tady musí všichni šukat".,, Ale Tae neříkej, že bys nechtěl taky ".,, J-já no..." achjo slyšel jsem slabě a pak mě Kookie začal líbat a obkročmo si na mě sedl.Kookie se začal třít svím rozktokem o ten můj a odměnou mu byly mé vzdychy.,, Ahhh Kookie ". Kookie se přemýstil rty na můj krk a začal vytvářet své značky(podotýkám, že se nám nějakým způsobem sundali tryčka ^^). Kookie si začal tvořit vlhké cestičky na moji hruď, kde potom začal opečovávat mé bradavky. Jednu sál a kousal a druhou mnul mezi prsty. Potom mi Kookie začal dělat značky na podbřišku a stahoval mi boxerky. Uchopil mého kamaráda do ruky a párkrát zapumpoval.,, Kookie prosím ne prodlužuj to "Kookie se jen usmál a pohltil mě až po kořen. Já mu zapletl své ruce do jeho vlasů a párkrát mu do pusy přirazil načež se Kookie rozkašlal.
,, Promiň Kookie, ale nešlo odolat". Pak mě Kookie začal nejrychleji kouřit a já cítil, že už budu, ale on to poznal a můj penis si z pusy vyndal.,, Kookie proč "? Řekl jsem zklamaně,,Snad sis nemyslel, že se uděláš beze mě".,, Chci si na tobě zajezdit daddy ". Na to jsem se jen pousmál a kývl. Pak mi ale došlo, že Kookie není připravený.,, Kookie počkej".,, Co se děje "?,, Nejsi připravený".,, já vím chci to tvrdě ".,, zítra si nesedneš".Kookie se jen usmál a začal pomalu dosedat,, Ahhhh tae ".
Když se Kookie začal nadzvedávat, tak jsem mu položil ruce na boky a pomáhal mu s dosedáním.,, Tae já už nemůžu" neboj já to dodělám".Přetočil jsem Kookieho na čtyři a začal nejrychlejším tempem přirážet.,, ahh jo tam Tae rychleji ". Když jsem nasadil nejrychlejší tempo tak se Kookie udělal a já po pár přírazech se udělal do něj.,, Miluju tě Tae".,, Já tebe taky Kookie ". A společně jsme usnuli.
Takže další kapitola je venku a doufám, že nejste naštvaní kvůli tolika smut kapitolám, ale potřebuji to ještě jednou pro happy end. Doufám, že jste si kapitolu užili a těšíte se na další.
Věnováno TaehyungieAlienGucci
Váš rapmon564 🖤
ČTEŠ
Do you love me
FanfictionJin chodí na hudebně zaměřenou školu a jednoho dne nastoupí na školu kluk, který se mu líbí bude u něj mít Jin šanci?