Kapitola 29

97 10 23
                                    

Jimin pov

Bylo něco kolem páté hodiny a poslední kdo tu s námi zůstal byl Jin a Joon.,, Jine mi už to zvládneme, ale děkuju, že si uvařil a byly jste tu ".,, Nemáš zač Jimine a kdyby něco tak volej".,, Dobře "usmál jsem se na něj a šel si nalít vodu, ale všiml jsem si, že Jin něco říkal Yoongimu, ale ten ho nemohl slyšet když spal. Pak už jsem slyšel jen cvaknutí dveří a šel koukat na televizi, ale po pár hodinách jsem usnul.

Yoongi pov
Když jsem se probudil, tak Jimin spal byl tak roztomilý, a proto jsem ho nechtěl budit a vzal ho do náruče a šel do ložnice,kde jsem ho položil na postel.,, Miluju vás Jimine"a políbil ho na čelo. Když jsem chtěl odejít tak mě zastavila ruka, která mě držela za zápěstí. Otočil jsem se a Jimin na mě koukal smutně.,, Zůstaň prosím "přikývl jsem a sundal si tepláky a lehl si vedle něj.,, Miluju tě".,, Já tebe taky,ale i Hobiho ".,, Neboj bude to dobrý". Chtěl jsem mu dát pusu, ale Jimin se na mě vrhl a začal mě dravě líbat.,, Jiminie počkej nechci ti ublížit ".,,Neboj mě neublížíš" a začal mě znova líbat.

Poté mi vjel rukama pod tričko a líbal mě na krku,, Ahh Jiminie "vzdychl jsem mu a on mi začal sudavat tričko a já jemu taky a hned jsem mu sundal i kalhoty.,,Jiminie ne prodlužuj to". Jimin se usmál a stáhl mi boxerky a okamžitě si vzal můj penis až po kořen do pusy a nasadil nejrychlejší tempo.,, Ahhh Jiminie "nevím jak, ale po chvíli jsem se udělal do jeho pusy a on to všechno spolykal.,, Teď je řada na tobě". Dal jsem mu před pusu 3 prsty a on hned pochopil a začal je sát a olizovat. Pak jsem do něj dal jeden prst a Jimin vzdychnul pak jsem přidal druhý a hned i třetí, ale to už Jimin zaskučel bolestí. Pomalu jsem začal prsty pohybovat a roztahovat je.

Když jsem usoudil, že je dost připravený tak jsem do něj začal pomalu pronikat.,, AU!! To bolí!! ".,, Neboj to přejde líbal jsem ho a utíral mu slzy. Když se pohnul tak jsem se začal pomalu pohybovat taky a zvyšoval jsem rychlost a tvrdost přírazů. Jimin mi vzdychal a já nasadil nejrychlejší tempo.,, Gi já",, já taky ". Ještě párkrát jsem přirazil a oba jsme se udělali.,, to bylo úžasný byl si super Gi ",, ty taky miluju tě".,, já tebe taky ".,, Teď by jsme si měli dát tu sprchu a oba jsme se šli osprchovat a pak spát.

Jsem tady zas a se mnou i nová kapitola. Doufám, že se líbí a budete chtít další. I když je to shit kniha.
Váš rapmon564 🖤💜

Do you love me Kde žijí příběhy. Začni objevovat