Tae pov
Když jsme si to s Kookiem řekly, tak jsme si šly lehnout samozřejmě já spal u Kookieho. Ráno mě probudila vůně linoucí se z kuchyně, proto jsem sešel dolů, kde Kookie dělal palačinky.,, Ahoj Tae ".,, Jak sis mě všiml"?,, Třeba, protože dupeš jako slon ".,, Aha". Kookie položil palačinky na stůl a oba jsme se najedly.
Šel jsem do ledničky pro mléko, ale byla úplně prázdná.,, Kookie jdu nakoupit ok ".,, Dobře, ale vrať se mi ano" a to bylo poprvé co mě kookie políbil.
Vyšel jsem z domu a šel směr obchod, ale cestou mě někdo zatáhl do temné uličky.,, Tak jak se má králíček "? Řekl Mark tím jeho hnusným hlasem.,, Co ti je do toho"?,, Nebuď drzej "1.rána... 2...3...4...5...10. Už ani nevím kolik jsem jich dostal, ale pak už jsem viděl jenom tmu.
Kookie pov
Tak kde je už je pět večer a on odešel ve 3. Už jsem to nevydržel, a zrovna když jsem chtěl odejít, tak tam stál Tae celý od krve a zmlácený.,, Tae co se ti stalo "?,, Mark mě zmlátil" bylo jediné co řekl pak upadl.,, Tae pojď pomůžu ti ''. Položil jsem ho na gauč, ošetřil, dal mu polibek, ale co mě zarazilo bylo to, že mi Tae zmáčkl rozkrok a polibek prohloubil.Tak slíbil jsem ještě jednu kapitolu tak tady je není nic moc, ale doufám, že ta další bude lepší mám vás rád.
Rapmon564
ČTEŠ
Do you love me
FanfictionJin chodí na hudebně zaměřenou školu a jednoho dne nastoupí na školu kluk, který se mu líbí bude u něj mít Jin šanci?