Hobi pov
Když jsem přiletěl do Japonska tak jsem si vzal taxík a jel k babičce, kde mě už čekala mamka a babička.,, Ahoj lásko co se stalo ".,, M-můžeme si o tom promluvit vevnitř" brečel jsem protože to jak jsem se choval ke klukům bylo špatný.
,, Tak povídej zlato ".,, No prostě ty víš, že jsem gay a jeden můj kamarád miluje mě a Jimina toho taky znáš a svěřil se nám a Jimin řekl ano, ale já na něj začal řvát a byl na něj hnusnej" po tváři mi začali téct zase slzy.,, Ale notak zlato to se vysvětlí".,,A jak se jmenuje ten kamarád co se vás ptal"?,, Yoongi mami".,, Ale vždyť jste byly nejlepší kamarádi, ale neboj to se spraví.,, Já si stejně myslím, že pro tebe přiletí ".,, Nepřiletí, protože oni neví kde jsem".
Mezitím u Yoongiho
Jimin pov
Ahh Yoongi jak vlastně najdeme Hobiho, když nevíme kam jel potom, když přiletěl do Japonska.,, Kdo žije v Japonsku z jeho rodiny Jiminie "?,, Jeho babička".,, Ano tak tam je Hobi ".,, A jak to můžeš vědět"?,, Je tam i jeho mamka ". Má pravdu ještě než se stal ten incident tak nám říkal, že je doma sám. Najednou jsem slyšel vzlyk a podíval se na Yoongiho.,, Lásko nebreč". V tu chvíli do domu vlítl Jin, až jsme se oba lekli.,, Neumíš klepat "! Zařval jsem z toho jak jsem se lekl.
Jin pov
S Joonem jsme se nemohli koukat na to jak se Yoongi trápí, a proto jsme jim koupily letenky do Japonska i spátky pro Hobiho, aby ho přivedli. Ze školy je omluvím z rodinných důvodů a vysvědčení jim převezmu pokud to nestihnou zbývají ještě 3 dny a je konec školy.
Hned jsem vyletěl k Yoongimu do bytu a viděl jsem jak brečí,, už zase ".,, Neumíš klepat"?! Zařval na mě Jimin a já je chtěl trochu pozlobit.,, Takže ty letenky na dnešní odlet mám zrušit "?
Jimin pov
,, takže ty letenky na dnešní odlet mám zrušit"? Řekl Jin a já ho běžel s Yoongim obejmout.,, děkujeme jste zlatý ".,, nemáte zač běžte si zabalit hodím vás na letiště". Když jsme měli zabaleno vyjeli jsme na letiště, kdy jsme se s Jinem rozloučili a hned šly do letadla, kde jsme si sedly a po chvíli letu jsme usly.,, Těšíme se na tebe Hobi ".Hello je tady další kapitola, která si myslím, že je ještě horší než ty ostatní, ale doufám že se bude líbit a bude chtít vědět jak to dopadne. Jinak chcete opravdu až dopíšu tuhle knihu abych začal psát tu novou na ship Yoonmin? Budu rád pokud napíšete do komentářů.
Váš rapmon564 🖤
ČTEŠ
Do you love me
FanfictionJin chodí na hudebně zaměřenou školu a jednoho dne nastoupí na školu kluk, který se mu líbí bude u něj mít Jin šanci?