Opět se připravte na velký skok
O 5 let později
,, Papa, Papa "volal na mě Sehunie když jsem vařil oběd.,, Jsem v kuchyni broučku" když Sehun přiběhl tak s ním přiběhl i Dae.,, Můžu si jít s Daem hrát do pokojíčku "?Musel jsem se usmát jsou roztomilí,, Samozřejmě, že ano jen utíkejte, ale až bude oběd tak vás zavolám"na to jen přikývli a šly.,, Ahoj Jine" řekl nově příchozí a já věděl, že to je Kookie,, Ahoj kookie jak se máš ",, Jo jde to nevíš kde je Tae a Joon"? Na to jsem si jen povzdechl od doby co měli kluci páté narozeniny jsou furt někde pryč a chodí pozdě večer, už jsme se ptali i té trojice, ale nikdy nám nic neřekli.,, Nevím Kookie, ale už mě to nebaví dneska si s Joonem promuvim ". Na to Kookie jen přikývl a chtěl odejít, ale já ho zastavil.,, kookie skočíš prosím pro kluky, že je oběd".Kookie přikývl a šel pro kluky do pokojíčku.
Kookie pov
Když mě Jin poprosil, jestli bych nedošel pro kluky, tak jsem se vydal do Sehunova pokoje a když jsem otevřel dveře musel jsem se usmívat.,,, Jine můžeš sem jít "? Jin okamžitě přiběhl a začal pelášit,, co rozbili"?,, Nebo se jim něco stalo "?,, Ne podívej" uhnul jsem Jinovi aby se mohl podívat a naskytl se mu pohled na Sehuna a Daeho jak leží v objetí na posteli.,, Jsou roztomilí ",na to Jin jenom přikývl a šel je pomalu probudit a šly jsme jíst. Do jídelny se dostali i Gi,Jimin a Hobi.,, Papa kde je appa "? Zeptal se Sehunie a já si povzdechl a odpověděl mu,, já taky nevím, ale neboj večer přijde ".
Joon pov
Od dobi kdy kluci měli páté narozeniny jsme se s Taem dohodli, že Já Požádám Jina a Tae požádá Kooka o ruku. Viděl jsem jak kluky mrzí, že se vracíme až pozdě večer, ale měli jsme plno zařizování.
,, Jsme doma" řekl jsem, když jsme s Taem došli domu, ale všichni už spali, a proto jsme se vydali do pokojů. Když jsem vešel do pokoje tak na posteli seděl Jin a... On brečel okamžitě jsem k němu přišel,, Jinie co se děje "?,, Už mě to nebaví Joone myslíš, že mě a Kookieho baví být samotní doma s kluky a ty a Taehyung běháte někde venku"?,, Jine pokud si myslíš, že tě už ne miluji nebo že se ti vyhýbám není to pravda jen něco zařizujeme, ale nemusíš se bát ". Na to Jin přikývl a usnul já jsem šel za Taem do kuchyně, který měl slzy v očích.,, Co se stalo"?,,Kookie je na mě naštvaný, ale já mu to neřekl, když už je to zítra ".,, Neboj a dej tohle zítra Kookiemu na postel". A s tím jsme si šli lehnout.
Kookie pov
Když jsem se ráno vzbudil, tak Tae opět nebyl doma s Joonem a já šel dolů do kuchyně, kde byl Jin a měl v ruce obálku a kluci byli se Sehunem a Daem v obýváku.,, Kde si to vzal "?,, Měl jsem to na posteli a ty taky, ale nechtěl jsme tě budit".Jin mi podal obálku a já ji otevřel.
Dneska v sedm buď oblečený s Jinem venku. Věci máš už připravené.
,, Co tam máš "?,, že mám být v sedm s tebou před domem".,, já taky ".
Čas, kdy mají být kluci venku
Bylo sedm a jako na zavolanou přišli Joon a Tae.,, co blbnete"? ,, nechte se překvapit ". A zavázali nám oči a rozešli se někam bůh ví kam. Když jsme došli na místo tak ruce kluků zmizeli a najednou řekli,, sundejte si šátky a otočte se".
Oba jsme si šátky sundali a otočili se a spadli nám huby až na zem. Byli jsme u altánu, kde bylo vidět na celý Soul a bylo všude jídlo a světlo,ale co nás dostalo byli kluci klečící před námi a v rukách měli krabičky s prstýnkama.
,, tohle jsme dělali celé ty dny ".,, A mi se vás chceme na něco zeptat".
Joon pov
Jine udělal si pro mě hodně věcí a porodil si nám nádherného syna a já si bez tebe nedokážu život představit, a proto se tě ptám vezmeš si mě.
,, ano, ano vezmu "já jsem se postavil a nasadil mu prsten a políbil ho.Tae pov
Kookie abych to nezdržoval. Miluji tě a děkuji za našeho syna Daeho a dovol mi, abych tě ochraňoval i s naším synem, a proto se tě také ptám vezmeš si mě.,, ano a-ano vemu" já jsem se také postavil navlékl mu prsten a políbil ho.Za kluky se ozval potlesk kluků a děti, které se rozběhli k nim a objali je.
A jak to všechno dopadlo. O měsíc pozdější byla svatba a všichni klukům přáli. Všichni si našli práci. Joon pracuje s Yoongim a Hobim v nahrávací společnosti, Jimin pracuje s Kookiem v jedné firmě a já pracuji jako doktor v nemocnici a Tae pracuje s Jiminem a Kookiem abych nezapomněl . Samozřejmě jsem s Kookie ještě na mateřské, ale když já budu s Kookiem v práci tak kluci budou doma. Nikam jsme se nestěhovali a jsme šťastní.
Konec
Tak a je to tady. Já nesnáším loučení, ale jednou to přijít muselo hrozně moc všem děkuji za podporu, za to že jste četli můj příběh a doufám, že jste si ho i užili❤️. Chtěl bych jinak říct, že doufám pokud se uvidíme u mého dalšího příběhu na ship Yoonmin s názvem Atractive Bodyguard, ke kterému mám v plánu napsat zítra asi 1 nebo 2 kapitoli.
Opravdu moc děkuji a doufám, že se u nového příběhu opět uvidíme.
Zkuste mi napsat do komentu, kdo zkusí číst můj noví příběh. 💜💜💜
Váš rapmon564 ❤️🖤💜
ČTEŠ
Do you love me
FanfictionJin chodí na hudebně zaměřenou školu a jednoho dne nastoupí na školu kluk, který se mu líbí bude u něj mít Jin šanci?