Kapitola 43

75 10 6
                                    

Připravit na velký skok

Zrovna byl den, kdy jsme měli jet k doktorovi zjistit, jestli budeme mít chlapečka nebo holčičku.

Ráno jsme se vzbudili a já šel dělat snídani s Kookiem jsme byli už ve třetím měsíci a je jasné, že někdy nás už dítě kopalo, ale dalo se to někdy vydržet. Zrovna jsem dělal palačinky, když se kolem mého pasu obmotaly silné ruce.,, Dobré ráno lásko ".,, Dobré Joonie mohl by si zavolat, že už je snídaně". Joon tedy odešel s talířema ke stolu a naštěstí žádnej talíř nezkončil na zemi. U doktora jsme měli být v jedenáct a teď bylo teprve půl deváté.Proto jsme šli s klukama koukat na televizi a tam a když bylo před jedenáctou jsme už čekali v čekárně.

,, Aah už jste tady tak pojďte"vyzval nás doktor a já, Kookie, Joon a Tae šli dovnitř. Doktor udělal sono a zjistilo se, že mi s Jooniem budeme mít chlapečka a Kookie s Taem také.

Když jsme odešli od doktora zajeli jsme ještě nakoupit a já šel vařit oběd. Udělal jsem kimchi a šel jsem zavolat kluky aby šli na oběd. Po jídle jsme si zalezli do obejváku, kde jsme se dohodli, že i když tady budou dva přírustky, tak budeme bydlet všichni spolu. Platit zvládáme díky kluků rodičům a já si našel práci, kterou budu potom moc dělat. Samozřejmě budu s Kookiem na mateřské (nevím jak jinak to napsat).

Kluci dostali nápad na procházku tak jsme se šly projít, ale po cestě jsme potkali Marka, ale on za námi přišel a všem se nám omluvil za to co dělal a řekl, že má přítele, který mu řekl aby se omluvil a že to měl v plánu už dlouho. Venku jsme byli dlouho a byl čas večeře, proto jsme si všichni zašli na večeři a pak šli hned spát, protože jsme byli unavení.

Tak jo máte tady další kapitolu a konec vidím tak na 45 kapitolu, ale nevím. Jinak budu se snažit dnes knihu dopsat, ale hrozně mě bolí hlava takže se omlouvám.

Rapmon564 🖤

Do you love me Kde žijí příběhy. Začni objevovat