,, No... Víš Joonie my jsme s Kookiem těhotní ". Jen co jsem to dořekl, tak kluci měli pusu do kořán a udiveně na nás koukali. Tae začal brečet a přešel ke Kookiemu,,je to pravda"? Kookie jenom přikývl a začal brečet,,nebreč lásko já jsem šťastný budu táta ". Kookie přestal brečet a obejmul se s Taem.
Mezitím co se tam ti dva objímli, tak Joon měl sklopený pohled. Proto jsem se zvedl a pomalu za ním došel položil jsem mu ruku na ty jeho a najednou na ní dokápla kapka,, on brečí"? Řekl jsem si v hlavě a chytil Jooniemu bradu, aby se na mě podíval a opravdu brečel.,, Joonie já pokud to nebudeš chtít vychovávat se mnou a budeš chtít abych si to nechal vzít tak to neu..." nemohl jsem to ani doříct, protože mě Joon políbil.,, Proč bych to nechtěl jsem nadšený. Ahoj tady je tvůj taťka" řekl Joon blízko mého bříška. Já jsem se začal smát a po chvíli vlezl do pokoje doktor.
,, Jak vidím vaši partneři to vzali dobře, a proto můžete jít dnes domů ". Hned co doktor odešel jsme šly s kluky do auta a v autě jsme se s Jooniem objímali.,, měli bychom to říct těm třem".,, Oni to už vědí, protože slyšeli můj a Kookieho rozhovor ". Joon se jen usmál a pokývl. Potom jsme přijeli domů, kde nás kluci objali a mi s Jooniem si šly lehnout a mazlit se stejně jako Kookie a Tae.
Omlouvám se, že dlouho nebily kapitoly, ale neměl jsem moc chuť psát a byl jsem na Bts filmu, který byl suprovej. Doufám, že se těšíte na další kapitolu a konec se nám pomalu blíží.
Váš rapmon564 🖤
ČTEŠ
Do you love me
FanfictionJin chodí na hudebně zaměřenou školu a jednoho dne nastoupí na školu kluk, který se mu líbí bude u něj mít Jin šanci?