Kapitola 13

159 15 0
                                    

Hrozně děkuju mé kamarádce LittleAnett5 za pomoc s kapitolama protože od 11 do 14 kapitoly jsem nevěděl co psát.

Namjoon pov

Když mi Jin napsal, že je gay musel jsem jít hned za ním. Otevřel jsem dveře od svého pokoje za účelem, že půjdu za Jinem. Když jsem šel kolem jeho pokoje slyšel jsem vzlyky,, Jin brečí "? Vzal jsem za kliku od Jinova pokoje, ale bylo zamčeno.

,, Jine otevři a nebreč prosím". ,, Co chceš "?,, Jsem gay a vím, že se mnou nechceš mluvit".

,, Jine otevři prosím musím ti něco říct ".,, Vím jak se cítíš, taky jsem si tím prošel".

Jin odemknul, otevřel dveře. Měl úplně červené oči a tváře nepuchlé od slz, které mu pořád stékaly. ,, Jak to myslíš "?,, Můžu dál"? Zeptal jsem se s nadějí v hlase.

Jin mi uhnul, abych mohl projít. Sedl jsem si na kraj jeho postele a Jin zavřel dveře.

,, Tak jak mi to vysvětlíš Joone"?,, No jsem na tom stejně jako ty".  ,, Počkat ty jsi gay "?,, Ano" on začal znovu brečet.,, Prosím nebreč "on ke mě přišel a obejmul mě.

,, Děkuju" řekl mi Jin a ještě víc mě obejmul. Ani jsem si nevšiml, že Jin svou rukou, kterou mě na mích zádech sjel na můj zadek a uvědomil jsem si to, až když mi zadek zmáčkl.

Já vím jsem hodný, ale vím, že moje kapitoly i kniha jsou pěkný shit a jako omluvu za včerejšek jsem vydal 2 kapitoly tak doufám, že se budou líbit.

Rapmon564

Do you love me Kde žijí příběhy. Začni objevovat