Kapitola 44

72 10 5
                                    

Opět velký skok

Jin pov

Zrovna jsme s Gim, Hobim, Jiminem a Kookiem šly nakupovat nějaké oblečení pro ty rožťáky, kteří se mají narodit za týden. Procházel jsem s Kookiem kolem dalšího obchodu, ale najednou mě začalo bolet břicho. Kookie ke mě přišel a ptal se jestli jsem v pohodě, ale začalo ho také bolet břicho a najednou jsem viděl pod námi vodu. Kookie a já jsme měli mokré oblečení a když si nás všimli kluci okamžitě volali sanitku.

,, Sanitka už jede kluci bude to dobrý ". Sanitka přijela opravdu rychle a okamžitě mě a Kookieho nabrali a jeli do nemocnice, kde jsme jeli okamžitě na sál.

Yoongi pov

Když jsme ke klukům proběhli měli mokré oblečení a mě dopadlo, že budou rodit. Okamžitě jsem zavolal sanitku, která přijela opravdu rychle a jak mile odjeli tak jsem zavolal Joonovi, který zůstal s Taehyungem doma.

Ahoj Yoongi co se děje?

Řekni Taemu, že pro vás jedeme

Proč? Co se stalo?

Kluci začínali rodit a odvezla je sanitka.

Dobře. Za jak dlouho tady budete?

Patnáct minut.

S tím jsem hovor ukončil a jel co nejrychleji. Když jsem dojel před barák stál tam už Joon a Tae.,, Šlápoty na to "řekl Joon a já se rozjel jak nejrychleji jsem mohl.

Když jsme dojeli do nemocnice a přišli k recepci, tak jsme se dozvěděli, že by měli být kluci už na pokoji s číslem 114. Dojeli jsme výtahem do 3.patra, protože se tady nacházel ten pokoj a když jsme byli před ním tak jsem zaklepal a ozvalo se dále. Vešel jsem s klukama do pokoje a viděl jsem Jina a Kooka jak drží dvě nádherné děti. Přiběhl jsem k Jinovi a Tae je Kookiemu a začali mi téct slzy.

,, Neplakej lásko. Koukej má obličej po tobě, ale nos má po tobě Jinie ". Jin se usmál a políbil mě. Po chvíli do pokoje vešla sestřička s doktorem.,, Jenom potřebuji zapsat jména miminek"řekla sestřička já a Jin jsme řekli, že se bude jmenovat Sehun a Kluci řekli, že jejich klučina se bude jmenovat Dae. Potomci doktor řekl, že kluci mohou domů a mi jsme jim pomohli do auta. V autě jsem seděl s Jinem a v rukách jsem držel Sehunieho a za námi seděli kluci a Tae držel Daeho.

Když jsme přijeli domů, tak kluci byli unavení a já šel s Jinem a Sehuniem do ložnice a tam jsme se mazlili.,, Je krásný lásko, jako ty "na to se Jin usmál a políbil mě.

Tak děti jsou na světě a myslím, že už chybí jenom jedna kapitola a bude konec. Doufám, že vám nevadí tyhle skoky, ale bude u poslední kapitoly ještě jeden.

Váš rapmon564 🖤

Do you love me Kde žijí příběhy. Začni objevovat