Kapitola 18

125 13 18
                                    

Jin pov
Potom co Joon napsal jeho kamarádům jsme zjistili, že je za deset minut dvě, takže jsme se oblékli a šli směr park. Když jsme došli do parku tak Hobi, Kookie a Yoongi tam už čekali.

,, Čus kluci jak se máte"?,, Jo dobře řekli všichni stejně, až jsem se trochu lekl". Viděl jsem, že Joon se furt rozhlíží a někoho hledá.,, Děje se něco Joonie"?,, Ne jenom, že kluci tady ještě nejsou". Jen co to dořek na nás začali mávat dva kluci.

Jeden z nich měl růžové vlasy a ten druhý měl vlasy hnědé.Joon se usmál a oba kluky pozdravil,, Ahoj Tae a Jimine ". Jak mile řekl jména obou kluků, tak jsem viděl jak se Kookie s Hobim a Yoongim zarazili.

,, Kluci děje se něco"?,, Ne nic " řekli kluci. Joon k nám s Taem a Jiminem přišel blíž a kluci se hned začali představovat.,, Ahoj já jsem Taehyung, ale říkejte mi Tae a jinak chodím s Kookiem do třídy". Já jsem se podíval na Kooka a ten byl rudej snad až na zadku.,, Ahoj Tae" odpověděl Kookie nervózně a mi taky pozdravili.,, Ahoj já jsem Jimin a chodím do třídy s Hobim a Yoongim ". Kluci pozdravili a Joon navrhl, aby jsme šli k nedalekému stolu.

Došli jsme k tomu stolu, posadili se a povídali si.,, Joone a jak je to mezi tebou a Jinem"? Zeptal se Tae. Podíval jsem se na Joona jak je nervózní a červená se počkat on je nervózní a červená se ohhh cute. Proto jsem se zvedl a šel si sednout k Jooniemu.,, No víte mi jsme...

Ahoj já se chci omluvit za to, že teď nevycházely kapitoly, protože jsem neměl čas a musel jsem napsat jiné kapitoly abych mohl vydávat.

Jinak přeju hezké prázdniny, které se blíží. A doufám že budete chtít pokračování.

Vaš rapmon564 ❤️

Do you love me Kde žijí příběhy. Začni objevovat