Kapitola 39

66 9 6
                                    

Joon pov

Mezitím co byl Tae na nákupech, tak se ti tři nadrženci už vzbudili a já jim řekl co se stalo, a že Jin s Kookiem spí v obejváku. Zrovna jsem šel otevřít dveře, protože někdo zvonil a v nich stál Tae s nákupem.,, Promiň Joone zapomněl jsem si klíče.,, To nevadí ". Zavřel jsem za ním dveře a šli do kuchyně.

Když jsme tam přišli a chtěli uklidit nákup tak jsem zaslechl jak zase někdo zvrací. Mimochodem dal jsem tam klukům kýble, kdyby se jim chtělo opět zvracet.S Taem jsme se okamžitě rozběhli do obejváku a viděli jsme kluky jak zase zvrací.,, To je dobrý Joonie jsem v pořádku "a Kookie řekl to samé a šly si umýt kýble a zase si šli lehnout, ale tentokrát do ložnice.

Tae zatím uvařil, protože se učil od Jina a já se snažil nic nerozbít.

Kookie pov
,, Jine"?,, Ano Kookie "?,, Víš já možná vím co se nám děje"?,, Jak to myslíš"?,, Jednou když jsem byl u doktora, tak tam byli dva kluci a jeden z nich byl...".,, Co byl Kookie mluv ".,, Byl těhotný".,, Cože ty si myslíš, že mi dva... ",, Ano myslím, ale nevíme to jistě".,, Dobře pokud budeme ještě zvracet, tak pojedeme do nemocnice, ale mám strach, že Joon mě potom opustí pokud budu těhotný".,, Já taky u Taeho, ale myslím, že když jsem se s ním bavil, tak dítě chtěl".,, Joon taky říkal, že nějakého rošťáka zvládneme ". Na to jsme hned oba usnuli.

Jimin pov

,, Slyšeli jste to kluci" zeptal jsem se Hobiho a Yoongiho, kteří stáli hned vedle mě. Chtěli jsme jít do koupelny, ale zaslechli jsme Jinovo a Kookieho rozhovor.Vletěli jsme do toho pokoje a oba je objali.,, Co blbnete "? Začal se smát Jin a Kookie.,, My budeme středové"?,, Jak to... ",, Slyšeli jsme váš rozhovor".,, Šly jsme totiž kolem, ale nebojte klukům to neřekněme ".,, Děkujeme".,, Není zač, protože jim to řekněte vy ".,, My jsme se rozhodli, že pokud budeme ještě zvracet pojedeme do nemocnice".,, To řekli i Joon a Tae ".,, Dobře já už stejně spát nemůžu, já taky ne" ozval se Kookie, a proto jsme šli koukat na filmy i s kluky.

,, Ahoj Joonie".,, Ahoj lásko, jak ti je "?,, Už lépe jdeme koukat na filmy"?,, Dobře tady máš jídlo "., Děkuju" a s Jooniem a Kookiem a Taem šli za kluky koukat na filmy.

Ahojte tady máte další kapitolu, možná vyjde ještě jedna, ale to uvidím. Myslíte si, že budou Jin a Kookie těhotní?

Váš rapmon564 🖤🖤

Do you love me Kde žijí příběhy. Začni objevovat