"Bylo to opravdu dobré". Děkuju Namjoone. Není zač a Jine? Ano? Mohl bys mi prosím říct, kde budu spát? Jasně pojď za mnou.
Vyšli jsme do druhého patra a já ukázal pokoj Namjoonovi, který byl naproti mému pokoji. "Tak tady" Namjoon vešel do porozhlédl se a dal si tašku na zem.
"Nelíbí se ti" zeptal jsem se. "Naopak se mi líbí hodně.
Namjoon pov
Ten pokoj byl super modrá barva byla super a povlečení tyrkysově modré."Co kdybychom se podívali na nějaký film"? Dobře řekl Jin s úsměvem.
Jin pov
Našel jsem popcorn tak jsem ho šel udělat, už bylo kolem osmé večer a Joon hledal film. Našel nějaký akční film o upírech a vlkodlacích. Myslím že se jmenoval Van Helsing a já se hrozně bál.
Namjoon si toho všiml a film vypl. "Promiň Jine nevěděl jsem, že se budeš bát." To nevadí nepustíme si něco jiného". "Tak dobře" řekl Joon.
Bylo kolem půlnoci a já už byl fakt unavený. "Namjoonie asi si půjdu lehnout". "Ok já půjdu taky". Proto jsme vypli televizi a šli nahoru. Já si vlezl do sprchy a začal se sprchovat. Bohužel jsem nechal tričko a boxerky v pokoji. Vzal jsem si tedy ručník a šel do pokoje.
Moc se omlouvám za to, že včera nevyšla kapitola, protože jsem neměl moc chuť psát, a proto se chci omluvit a vydám dvě kapitoly.
Váš rapmon564.
ČTEŠ
Do you love me
أدب الهواةJin chodí na hudebně zaměřenou školu a jednoho dne nastoupí na školu kluk, který se mu líbí bude u něj mít Jin šanci?