,, Tak už se vymákčni Joone".,, Joonie je můj přítel "přerušil to trapné ticho Jin. Kluci se na sebe podívali udivenými obličeji, a pak se podívali na mě a Joona.
,, Přeju vám to" řekl s úsměvem Jimin a Yoongi se na něj podíval smutným pohledem. Asi si myslel, že ten pohled nevidím, ale smůla.,, Hrozně vám to sluší "řekl Tae a Kookie jen přikyvoval.,, Jste tak sladcí" řekl Hobi a objal Jimina.,, Dostanu z vás diabetes, řekl a na to se začali všichni smát.
Bylo něco kolem šesté a Yoongi, už pomalu spal, a proto jsme řekli, že už půjdeme domů. Při cestě domů bylo hrozné ticho, a proto jsem nahodil téma.,, Viděl si jak byl Kook nervózní v přítomnosti Taeho "?,, Jo byl úplně červenej, když na něj Tae koukal".,, A co teprve Yoongi, Jimin a Hobi ".,, Myslíš že mezi nimi něco je"?,, Já si myslím, že se mají rádi mezi sebou trochu víc než jen kamarádi ".
Když jsme přišli domů, tak jsme se najedli, pak jsme spáchali hygienu a šli spát.
Ahojte mí kamarádi moc vám děkuju za podporu a ohlasy u minulých kapitol a budu se snažit psát delší kapitoly než je tato. Jinak se blížíme k 500 přečtení tak vám chci poděkovat. Doufám, že vás to baví a že mám pokračovat.
V kolikaté kapitole myslíte, že se objeví vkook nebo yoonminseok?
Váš rapmon564 💜💜💜
ČTEŠ
Do you love me
FanfictionJin chodí na hudebně zaměřenou školu a jednoho dne nastoupí na školu kluk, který se mu líbí bude u něj mít Jin šanci?