Potom jsme asi na hodinu usnuli a vzbudilo mě až něco co mě lehtalo na krku.,, Co děláš Joonie"?,, Nudím se co si takhle pohrát "?
Vykulil jsem na Joona oči a schoval se pod deku, což jsem dělat neměl, protože když jsem viděl Joonovo stan v boxerkách, tak jsem si musel skousnout ret.
Namjoon zalezl pod deku za mnou a začal se smát.,, Čemu se směješ"?,, Tobě Jine vidíš co se mnou děláš"?,, No to vidím".,, Prosím pomož daddymu"?,, Jen pokud daddy pomůže svému baby boy "?,, Na to se spolehni" a rychlím pohybem mě políbi. Já se do polibku okamžitě zapojil a prohloubil ho. Namjoon mi omotal ruce kolem pasu a já si omotal ruce kolem jeho krku. Namjoon přejel svým jazykem po mém spodním rtu, čímž si vyžádal vztup do mých úst. Já mu vstup povolil a začala válka našich jazyků, kterou vyhrál Joon. Poté se přesunul na můj krk, kde mi obnovil značky. Potom sjel k mému podbřišku a pak se podíval na můj stan v boxerkách.,, Nekoukej tak na mě "cítil jsem se jako by jsem se měl propadnout.
Namjoon přejel po mém rozkroku.,, Můžu Jinie".,, Ty můžeš vždy "usmál jsem se na něj. Stáhl mi boxerky a vzal si můj úd do pusy a pomalu začal pohybovat hlavou a já mu za odměnu vzdychal. Namjoon začal hlavou hýbat rychleji a já věděl, že už budu, ale on to poznal vyndal si ho z pusy. Já se na něj smutně podíval a on se na mě jenom usmíval.,, Proč si to udělal Joonie "?,, Protože chci, aby jsme se udělali spolu". Namjoon předemě dal tři prsty a já hned pochopil co po mě chce. Okamžitě jsem začal prsty sát a olizovat. Když Namjoon určil, že jsou prsty připravené, tak si mě otočil na čtyři a strčil do mě první prst pak přidal druhej a hned i třetí.,, Joone a-ah~"zavzdychal jsem a pak jsem ucítil, že Joon ze mě prsty vytáhl a zasunul do mě až po kořen.,, Kurva Joone nemohl si mě aspoň varovat".,, Promiň lásko omlouvám se ". Když jsem si zvyknul, tak jsem proti Joonovi přirazil, on to pochopil a začal se pomalu pohybovat.
Začal jsem potichu vzdychat, a proto jsem si zkousnul ret.,, Nekoukej si ret chci tě slyšet". Už jsem to nemohl vydržet a začal jsem vzdychat a Joonie začal nejrychlejším tempem přirážet.,, Joonie já už b-bud ani jsem to nedořekl a udělal se na naše bříška. Jinie se okamžitě stáhnul a já to nemohl vydržet a s výkřikem jeho jména jsem se udělal do jeho nitra. Vystoupil jsem z něho a svalil se vedle něj na postel.
,, Byl si úžasnej ".,, Ty taky".,, Půjdeme se vykoupat "?,, Ano lásko". Joon si mě vzal jako princeznu, pak pustil vodu a spolu jsme se umyli a šli se převléct a pak najíst.
Omlouvám se, že jsem ten vzatch tolik uspěchal a hned se spolu vyspali. Jinak doufám, že se vám kapitoly líbí a budu moct pokračovat dál. Moc si toho vážím.
Váš rapmon564
ČTEŠ
Do you love me
Fiksi PenggemarJin chodí na hudebně zaměřenou školu a jednoho dne nastoupí na školu kluk, který se mu líbí bude u něj mít Jin šanci?