Jin pov
Miluju prázdniny, žádná škola a blbí lidi, kteří si o sobě hodně myslí. Chtěli jsme s Jooniem spát, ale přes vzdychy těch tří to opravdu nešlo, a proto jsme s Jooniem leželi spolu v posteli a mazlili se. Bylo tu trapné ticho, a proto jsem se zeptal Joona na to na co jsem se ho chtěl zeptat už dávno.
,, Joonie "?,, Ano Lásko" pod tím oslovení jsem se začal červenat,, N-no víš j-jak to s námi bude do budoucna, jestli si o tom už přemýšlel "?,, Ano přemýšlel a chci si tě vzít, ale to ti neřeknu kdy a myslím si, že nějakého zlobidlu taky zvládneme", usmál se na mě a já málem vyskočil štěstím.,, Jsi nejlepší ".,, Ty taky".
Začal jsem ho líbat a on mi hned polibky oplácel. Měl jsem strašnou chuť na sex, ani nevím kde se to ve mě vzalo, proto jsem si na Joona sedl a začal pohybovat rozkrokem.,, Ahhh někdo je tady nadržený "řekl Joon a usmál se.,, Nevím kde se to ve mě bere lásko, ale chci tě". Začal jsem ho líbat na krku a postupně se dostával k jeho penisu.,, Jinie prosím bolí to "od kdy on prosí. No to je jedno. Stáhl jsem mu boxerky a vzal si ho do pusy až po kořen a pomalu začal hýbat hlavou.
,, P-prosím zrychly" nechtěl jsem ho dál trápit, a proto jsem ho začal co nejrychleji kouřit.,, U-už ani to nedořekl a udělal se mi do pusy. Já to vše spolikal a Joon těžce oddychoval.,, Teď ty Jinie". Joon mě svalil pod sebe a dal mi před pusu tři prsty. Já je začal sát a slinit. Pak mě začal zase líbat a pronikl do mě jedním prstem pak druhým a třetím. Když usoudil, že jsem dost připravený tak do mě pomalu začal zasouvat. Když byl ve mě celý tak čekal než si zvyknu a pak začal přirážet.,, J-joonie prosím víc ",, Ahh jo tam rychleji". Už jsem pomalu cítil svůj vrchol a Joon nasadil nejrychlejší tempo. Po pár přírazech jsem se udělal a Joon se udělal do mého nitra.,, Byl si úžasný Jinie ".,, Ty taky Joonie" šli jsme se umýt a spát.
Já vím, že v mojí knize je více sexu než normálních věci, ale pro dokončení příběhu to je potřeba, jinak doufám, že se vám kapitola líbila a asi vydám ještě to samé akorát vkook, protože tam to taky potřebuji ke konci. ^w^
Váš rapmon564
ČTEŠ
Do you love me
FanficJin chodí na hudebně zaměřenou školu a jednoho dne nastoupí na školu kluk, který se mu líbí bude u něj mít Jin šanci?