➳I

7K 367 126
                                    

1882
Küçücüktüm o vakitler. Belki bir avuç, belki bir kucak kadardım. Tutarsa beş tutmazsa altı yaşlarında ancak vardım. Onca yediğim dayaktan sonra yağan yağmurun altında öylece yarı ölü yarı dirice yatardım. Ağlardım çokça ancak bir türlü sesimi çıkaramazdım.

Ben çocuktum, daha okul çağına gelmemiş el kadar bir çocuk. Canım çok yanıyordu ve o sağanak yağmurun altında ben savunmasızdım.
Bay Ten ve Bay Taeyong beni bulduğunda sahiden ufacıktım. Yardımları olmasaydı belkide ölüp gidecek bir çocuktum.

Gök gürültüsünden korkar, sokak hayvanlarına yaklaşamazdım.
Şimdiyse çakan şimşekler ve başımdaki sokak köpeğine yediği dayak yüzünden karşılık veremeyen bir çocuğum.

Defalarca içimden mırıldandım, yardım diledim, tanrıma feryatlar ettim. Ağladım, sızlandım. Çünkü bırakın konuşmayı dudaklarımı aralayamadım bile.'Eğer içinde en ufak bir sevgi kırıntısı olan biri bile varsa bana yardım etsin lütfen.'

Uyanıyorum. Uyanığım ancak gözlerim kapalı. Ufak tefek sesler geliyor uzaktan. Yağmur ıslatmıyor artık bedenimi. Sokak köpeğinin sıcak nefesi yalamıyor yüzümü.
Karanlık bir yerdeyim. Pek bir şey seçemiyorum. Vücudumdaki acı deli gibi canımı yakıyor. İyice açmaya çalıştığım gözlerim, kaldırmaya çalıştığım kollarım canımı o kadar yakıyor ki çocuk aklımla ağlamaya başlıyorum. Nerede olduğumu bilmiyorum. Sahiden çok korkuyorum.

Kapı hızla aralandığında göremediğim bedenlerle korkum daha da büyüyor.
"Şşt sorun yok." Kulaklarıma dolan yumuşak ses saçlarımı sevmeye başladığında acımın azaldığını hissediyorum biraz daha.
"Canı çok yanıyor olmalı." Başımda onlar bişeyler tartışıyorken ağlamam yavaş yavaş azalıyor. Sanki ağrım azalıyor.
"Hareket etmeye çalışmış o yüzden yanmış canı." Yavaşça yumuşak yere yeniden yatırılıyorum. Gözlerim kayıveriyor. Açmak için çabalıyorum ancak açamıyorum. Yorgunluğum ve bitkinliğime yenik düşünüyorum.
"Bu biraz daha uyumasına yardımcı olur." Dudaklarımın arasından ince soğuk bir sıvı dökülüyor.
Sonra ise uyuyorum. Çaresiz kanadı kolu kırık bir çocuk olarak uyuyorum. Her çocuk gibi.

 Her çocuk gibi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Ya'aburnee • nominHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin