➳XXX (f)

3.3K 318 136
                                    

"Jaemin hala uyumadın mı?" Jeno uykulu sesiyle konuştuğunda başımı sallamıştım. Göğsümdeki kafasını kaldırıp kısık uykulu gözleriyle gözlerime bakmıştı.
Yatağın başlığına yaslı başımı kaldırdıktan sonra dudaklarımı gözlerine bastırmıştım istemsizce.
"Üzgünüm gözüme uyku girmiyor." Kollarından güç alarak sırtını yatak başlığına dayandığında derin bir nefes çekmişti ciğerlerine.
"Sorun değil sevgilim." Yatağın üzerindeki ellerimi tuttuğunda odamızda çoğalan pembe ışıklar etrafı oldukça aydınlatmıştı.
"Terasa çıkalım mı? Hava alırsın biraz." Fena fikir değildi. İçimdeki bu tuhaf hissi bir şekilde yok etmem gerekiyordu ve bu iyi bir fikir olabilirdi.
Komidinimin üzerindeki eldivenlerimi elime geçirdikten sonra dolaptan iki hırka çıkartarak birini Jeno'ya uzatmıştım.
Koridorun sonundaki boydan boya camı araladığımızda yüzüme çarpan hava birazda olsa rahatlatmıştı şimdiden.
Ellerimdeki ellerle birlikte yürürken köşeye konumlandırılmış salıncağa oturmuştuk ikimizde. Başımı yavaşça geniş omuzuna yasladığımda içime sinen huzur sonunda mutlu etmişti beni.
O da başını hafifçe başıma yasladığında tarif edemediğim mutluluk kol gezmeye başlamıştı içimde. Ilık ılık esmeye başlayan rüzgar fısıldıyordu gecemize.
Başımı gökyüzündeki yıldızlara çevirdiğimde ne kadar da güzel durduklarını fark etmiştim.
Jeno'da başını kaldırdığında derin nefes sesi çalınmıştı kulaklarıma.
Kaldırdığı işaret parmağıyla oynattığı yıldızları izledim.
İşte ölümün gücü de buydu.
Her yıldız bir ruhu temsil ediyordu muhtemelen ve Jeno'da onlarla oynamayı çok seviyordu.
"Bu sensin en parlak olanı ve yanındaki de benim. Asla yanından ayrılmaya kıyamadığım, uğruna ölümü bile rahatlıkla göze aldığım." Bir hikaye anlatır gibi devam ettiğinde gülümsemiştim.
"Bunlar Ten babam ve Taeyong babam. Her zamanki gibi birbirlerine çok aşıklar. Sık sık didişirler ama günün sonunda öpüşüp mutlaka barışırlar." İkimizin yıldızının yakınına koyduğunda gülümsemiştim. Daha sonra parmakları az uzaktaki yıldızları çekiştirdi.
"Ve bunlarda Mark ve Hyuck. Hyuck her daim Mark'ın peşinde gibi duruyordu ama Mark ona o kadar aşık ki belli etmese de onu hep koruyup kollayan oydu. Bu yüzden o biraz büyük." Parmağını biraz daha sağa kaydırdığında gözlerimle takip etmiştim. Ses tonu başıma gelen en güzel şeydi.
"Bu minik yıldızlar da Jisung ve Chenle. Jisung her zaman olduğu gibi sana yakın. Ve hep saf sevgiyle sevdiği Chenle'su en yakınında." Biraz daha uzaktan getirdiği minik yıldızı diğer yıldız öbeğinin yakınına koymuştu.
"Bu da Renjun. Aşkı için insan gibi kısa ömür yaşamayı kabul eden ışık çocuk. Ve bu da Ying." Renjun'in yıldızının ışığı biraz daha parlaklaştığında gülümsemiştim.
"Ne düşünüyorsun minik hikayem hakkında?" Kulağıma hafifçe eğilip konuştuğunda tüylerimin ürperdiğini hissetmiştim. Jeno kesinlikle benim sonumdu.
"Seni ne kadar çok sevdiğimi bir kez daha kabul ettiğimi düşünüyordum." Ufak gülüşü kalbimde minik çiçekler açtırırken başıma koyduğu küçük öpücükler kelebekler eklemişti üzerine. Ellerimi hala sımsıkı tutarken içimdeki o tuhaf histen zerre kalmadığını fark etmiştim. Jeno kesinlikle benim ilacımdı.
"Jeno." Başımı omzundan kaldırdığımda güzel gözlerine çıkmıştı parmaklarım. Uykusunun ortasından benim için kalktığı için birazcık şişmişlerdi. Uyumadan önce atıştırmalık yediğimiz için birazcık daha şişti yanakları. Yine de güzeldi. Hep olduğu gibi.
Dudaklarından ufak bir hımlama karanlığa karıştığında elmacık kemiklerini sevdim baş parmağımla defalarca.
"Sevginin çocuğu, ölümün çocuğunu çok seviyor Jeno. Tahmin edemeyeceğin kadar." Güzel dudakları yukarıya doğru bir kıvrım kazandığında elmacık kemikleri biraz daha belli olmuştu.
"Ölüm öpsün seni Na Jaemin." O gece bir kez ölümün dudakları dudaklarımı sevmişti. Bir kez daha şirin sıcaklığı tüm vücudumu ele geçirmişti. O gece ölüm hep olduğu gibi bir kez daha öpmüştü beni.
Benimde dileğim buydu zaten. Ölümün sonsuzumuza kadar aşkı öpmesiydi.

Çıktığım bu uzun yolculukta hep yanımda olan desteklerini hiç esirgemeyen minik yıldızlarıma teşekkür ediyor yeni serüvenlerde buluşmayı diliyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Çıktığım bu uzun yolculukta hep yanımda olan desteklerini hiç esirgemeyen minik yıldızlarıma teşekkür ediyor yeni serüvenlerde buluşmayı diliyorum.
Eğer Ya'aburnee hakkında aklınızda kalan ufak soru işaretleri varsa bu kısıma cevaplanması için sorabilirsiniz.
Kocaman sevgilerle.
NCT'yi sevin. Jeno'yu sevin Jaemin'i sevin.

Ya'aburnee • nominHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin