Bölüm şarkısı
Kuytu - Ada
Bu bölümün şarkısını Onur ve Alya ile çok bağdaştırdım Bu şarkıyı Onur ve Alyanın şarkısı ilan ediyorum. Neyse keyifli okumalar 🖤Onurla konuştuğumuz o son konuşma olmuştu. Annemler döndüğünde hiç bir şey demeden çekip gelmiştim.
Şimdi ne mi yapıyordum? Kendimden hiç beklemediğim bir şekilde Kumsalı bize çağırmıştım ve onu bekliyordum. Kumsal iyi kızdı onunla takılmam da bir sakınca görmüyordum. Ama pek arkadaş canlısı olmadığım için bu bana garip geliyordu. Dün Onurun söyledikleri kafamı çok karıştırmıştı. Kumsal Onur hakkında bir şeyler biliyor mu diye ona sormayı aklımın bir köşesine not ettim.
Kapı çaldığında aşağıya inip kapıyı açtım. Gelen Kumsaldı.
"Hoşgeldin" sarılıp içeriye geçtik. Kısa bir sohbetin ardından Kumsala sormak istediğim şeyin konusu açtım.
"Kumsal ben sana bir şey soracağım"
"Sor bebeğim bildiğim bir şeyse cevaplayayım." Çekirdek çinterek beni dinliyordu. Bu hâline güldüm.
"Aslında ben senden Onurun nasıl bir kişilik olduğunu bana anlatmanı isteyeceğim." Yutkunup elinde ki çekirdekleri tabağa koydu ve dikleşti. Dikkatle ondan gelecek cevabı bekliyordum. Aslında beni arayan gizli numarayı ve onurun dediklerini ona söyleyebilirdim ama içimden bir ses söylememem gerektiğini söylüyordu.
"Onur, çoğu kızın hayallerini süsleyen bir fiziğe sahip ama daha hiç çapkınlığını görmedim yani onunla arkadaş olduğumuz sıralarda görmemiştim. Annesini babasını biliyorsun zaten. Ailevi bir kaç şeyi var ama o anlatmak isterse sana anlatır zamanı gelince. Babası denen o adam yüzünden bulaştığı bir kaç mafyacılık olayı var diye biliyorum yani bu kadar Bildiğim şeyler Alya başka bir şey yok gizemli birisi zaten sende fark etmişsindir hislerini falan belli etmez öyle yani bu kadar."
Dikkat kesilmiş onu dinliyordum. Karıştığı mafyacılık işleri var dediği yer dikkatimi çekmişti. Beni sürekli arayan gizli numara bununla alakalı olabilirdi. Daha fazla düşünmeyi bırakıp kumsala döndüm.
"Evet karanlık birisi öyle pek belli etmiyor içindekileri." Başıyla onayladı.
"Aman diyim Alya gidip de Onura aşık olayım falan deme"
"Yok be ne saçmalıyorsun olmam zaten de neden öyle dedin ki?" Güldü.
"Imkansıza aşık olup da canını yakma ben seni başından uyarim de." Güldüm. Ama ne dediğini anlamamıştım. Biraz daha sohbet ettikten sonra Kumsal gittiğinde bende bahçedeki koltuklardan birine geçip oturdum. Gelen bildirim sesiyle Cebimdeki telefonumu çıkartıp gelen mesaja baktım. Bu sefer gizli bir numara değildi.
- Dikkat et sevgilin seni bu sefer koruyamayabilir.
Mesajı okuyup ekran görüntüsünü aldım. Mesaj whatsaptan gelmişti. Ben ekran görüntüsünü aldıktan hemen sonra mesaj geri çekildi. İçimden ekran görüntüsünü aldığım için şükrettim. Şimdi ne yapacağımı düşünürken açılan bahçe kapısının sesiyle oraya döndüm. Onur bu tarafa doğru geliyordu. Yanında bir kaç tane çocuk daha vardı. Yanıma geldiğinde ayağa kalktım.
"Seni yine o numara aradı mi?" Kafamı hayır anlamında salladım.
"Ama mesaj attılar numarası görünüyordu bende ekran görüntüsünü aldım sonra geri çektiler hemen."
"Telefonunu ver hemen." Kollarımı birbirine bağlayıp diklendim.
"Bana mesaj atan bizim sevgili olduğumuzu sanıyor." Bakışları sertleşti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığın Işığı (TAMAMLANDI)
أدب المراهقينYan evden gelen sesle kapattığım gözlerimi araladım. Kapı kapanma sesi oldukça yüksekti. Merak edip kulaklıklarımı çıkardım ve Oraya doğru ilerledim. Onur bahçede ki koltuklardan birisine oturmuş başını ellerinin arasına almış öylece yeri izliyordu...