bölüm 23

160 7 0
                                    

Keyifli okumalar:)))
Multide ki şarkı bana Onur ve Alya'nın 6 yıl birbirinden uzak kalmasını hatırlattı. Çok güzel bir şarkı eklemek istedim.

Onurla birlikte olalı bugün tam 2 ay olmuştu. Ama hâlâ dünki gibi seviyordum onu.

Onurla olan ilişkimizden anneme bahsetmiştim. Ilk başlarda şaşırsa da sonradan kabullenmişti ilişkimizi.

Onurların şirketinde çalıştığım davayı kazanmıştık. Bende bugün kendime yeni bir ev bakmaya gidiyordum.
Hazırlanıp evden çıktım. O sırada Onur arıyordu. Açıp kulağıma götürdum.

"Efendim hayatim?"

"Konuşalım mı biraz güzelim?" Onu onayladım ve Onurun evine girdim. Salonda oturuyordu. Gidip arkasından sarıldım.

Yanina geçip oturdum. 

"Ee ne konusacagiz Onur bey?" Gözlerimden gözlerini ayırmiyordu.

"Biliyorum kabul etmeyeceksin ama ben birlikte yasayalım bu evde diyorum. Ne dersin? Hemen yok deme düşün bir."  Bu iyi bir fikirdi ama babam buna pek sıcak bakmazdı.

"Bunu ben kabul etsem babam kabul etmez Onur biliyorsun. E malum komşuyuz aynı zamanda." Sıkıntıyla ofladi.

"Evlenelim biz bence ya hemen."  Gözlerimi kocaman açtım. Şu an kıpkırmızı olduğuma emindim.

"Onur 2 aydır birlikteyiz daha." 

"Ama yıllardır tanıyoruz birbirimizi." 

Utandığımi fark etmiş olacak ki beni kendine çekip sarıldı. Başımı gögusune koydum. Bunu çok seviyordum. Onur ilk defa evlilik konusunu açtığı için biraz utanmıştım. Yaşlarımız, yaşantımız evliliğe uygundu ama ben hazirmiydim bilmiyordum.

"Alya bunu bir düşün. Hem evlenince de aynı evde kalacağız." Sesli güldüm.

"Hayatım evet ama o zaman evli olarak. Yani bunu babama anlatması zor tahmin edebiliyorsundur." Morali bozulmuştu. Yanağına kocaman bir öpücük kondurdum. Gülümsüyor gibi oldu ama hemen somurtkan ifadesini geri almıştı. O sırada çalan telefonla ıkimizde sehbadaki telefona baktık. Alıp Onura verdim. Arayan sanırım Aytacti.

"Efendim kardeşim?"

"....." Tamam diyip telefonu kapattı. Ne olduğunu merak etmiştim.

"Ne oldu Onur?" Bana baktı.

"Berfenin ailesi sorun çıkartıyormus. Abisi ailesine evlilik konusunu açmış ama ailesi onaylamıyormuş bu sefer. Sanırım başka birisiyle evlendireceklermis. Aytaç gel diyor." 

Duyduklarımla çok fazla üzülmüştüm.

"Bende geleyim seninle Berfeye destek olurum." Beni başıyla onayladı. Elimi tuttu ve birlikte arabaya binip Ardalara gittik. Berfe de burada olmalıydı. Eve girdiğimizde tahminim doğruydu. Kapıyı bize Berfe açmıştı. Ona sıkıca sarıldım. Zaten hemen gözlerinden yaşlar süzülmüştü. Ona yardımcı oldum ve salona geçip oturduk. Arda başını ellerinin arasına almış düşünüyordu.

"Adam yollayacaklarmış Berfeyi aldırmak için." Ardanın söyledigiyle gözlerim dolmuştu. Bunlar neden böyle yapıyorlardı.

"Berfe seni başkasıyla mi evlendirmeyi düşünüyorlar yoksa?" Onurun yönelttiği cümleyle Berfe onaylar biçimde başını salladı.

Karanlığın Işığı (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin