KADER NEREDE?

808 31 7
                                    

Sen ,
Belki hayatinda, seni üzecek, kıracak,  ağlatacak," keşke geri dönebilseydim, yapmazdim"dediğin yada "neden ben ? Niye bunlari yaşıyorum " dedikce tekrar başa sarıp  tekrar ayni acıları anımsadığın,  ayni zamani ve ayni icinde olduğun seyler vardir.
Artik buda gecer yerine, yeterr..
Dediğin,  hergün sevdiklerin yaninda olsun, acilarini ,dertlerini, seni sıkan şeyleri anlatip,paylasmak istedigin bir dostun olsun istersinde ,onun yerine senin değerini bilmeyen, ve seni kusurlarinla alay edenler bulursun.
, ve seni hic sevmeyenlerden,
uzaklaşmak, kaçmak,ve terk etmek istersin.
Bazen kaybolup bulunmak istemezsin.
Herkezin senin varligini fark etmesi icin yok olmak istersin,
"NEREDE BU?"denmesini istersin...
Tabi senin gittigine sevinecek kimse yoksa...

Nerede diye soranlar yoksa,
Kaybolduğunla  kalırsın, yanlizlin ve kimsesizliginde,

YAPAYANLIZZZZ....
●●●●

Sabahin 6siydi, serdar gozlerini açmış, ickinin ve geçirdiği sinir krizinin etkisiyle ağrıyan basini tutarak kafasini kaldırdı.
Etraf darmadağın, her sey kırılmış ,dökülmüştü.
Neler olduğunu hatirlamaya calistiginda başına giren ağrıyla basini ellerinin arasına alıp inlaedi.
Yavasca lafasini kaldirip etrafona bakındı, herseyin darmadağınık olmasinim nedenini yavasca hatırlayan serdar,telaşla örtüyü açtı gördüğü kan lekesiyle beyninden vurulmuşa döndüğünde yataktan inip gömleğini ve pantolonunu giydi.
Nasıl olurdu bu?
Kader bakireydi, ama demir ona onunla birlikte olduğunu söylemişti.

Allah kahretsin  !,
Kaderle birlikte olmuştu...
Nasil yapmıştı bunu?
Düşünceleri beynini yiyen serdar , demirin karısıyla aşk yaşaması da cabasıydı. 
Bu sorularin cevabi kaderde ,oda ortalıkta yoktu.
Sahi, kader nerede?.
Odalara, banyo ve tuvalete bakti yoktu,
Sert ve gür bir sesle bağırdı,

"Kader!!  ,Kaderrr! "
Abisinin sesini duyan berrak odasinda cikip,

"Ne var abi neden bağırıyorsun? Birseymi oldu?"

Serdar ,öfkeli gozlerle kardesine bakıp,

"Kader yok gitmiş "
Diyerek kapiyi açıp, montunu alıp cikti.
Berrak ise bu mujdeli haberi annesine iletmek üzere, telefona koştu.
Aradi ama açan yoktu,  oda mesaj yazdi,

Anne aksam abimle kader kavga ettiler, nedeni bilmiyorum ama abim kaderi cok kotu dövdü.
Kader evi terk etmiş, haber yok.
Bu arada ayakkabilarimi unutma ve bunun yani sira o kirmizi elbiseyide istiyorum.
😊berrak...

Mesaji gönderip, yarim kalan uykusuna devam etti.

Serdar ,mavi binanin dördüncü katına geldiğinde, eger kaderi burda bulursa bakire olduğu bile onu kurtaramayacak,ikisinide öldürmeyi düşünüyordu.
Zira buraya gelene kadar ,demorin kadere bu kadar yakin olmasini, o piknik günü onlari gölün kenarinda konisurken gördüğünde, her fırsatta demirin kaderi savunmasi ve onu korumaya çalışması, demekki bu yüzdenmiş.
Demirle kader aşk yaşıyorlarmış...
Onlara dunyayi dar edecekti, demiri kendi elleriylr boğacak ,kaderide bunca yaşadıklarına rağmen kapinin önüne koyacakti.
Hirsla kapiyi yumruklamaya başladı.
Öyleki yumruklarinin sesi,apartmanin icinde yankılanıyordu.
Birkac daire sakini neler oldugunu anlamaya çalışıp kapilarinin önünden serdarı izliyordu.
Demir, yataginin üzerine ,dünden sızmış ve kendinde olmayan şekilde yatıyordu.
Disaridan gelen sesle kaşlarını çatıp,  ayılmaya çalışıyordu, zira kapının sesi beyninde yankılanıyordu.
Yatagin üzerinde dogrulup ağrıyan başını ovaladı.
Kapıyı kimin boyle çaldığını anlamaya çalışarak ayaga kalkip, kapiya doğru yürüdü.
Holdeki aynayi görünce, kendine göz ucuyla baktı.
Morarmış bir yüz ,patlamış bir dudakla kötü gözüküyordu.
Kapiyi açtığı anda yüzüne inen yumrukla yere yıkılı verdi.
Elini dudağına götürdüğünde, serdarda içeri girip kapiyi kapatmasi bir oldu.
Uzerinden geçip odalara tek tek bakip dolaplari ariyor ,Bulamadikca dahada sinirlenip ,hırslanıyordu.
"Kader!! Kader nerdesin ? Çık disariya. "

 Küçük kırmızı kurdaleler Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin