geçmişin kara izleri

1K 31 11
                                    

Hani anilar vardir;insani hatırladıkca mutlu eder, gülümsetir,
Anilar vardir; insani hüzünlendirir.
Bazı geçmiş,  anilar vardırki; , iz bırakır, karadır, insani gölge gibi takip eder.
En umulmadık yerde
                       KARŞINA ÇIKAR..
F, ÖZLDK....
♡♡♡h  h  ğf
Sokak ,cocuk ve saticilarin sesleriyle doluydu, güneşin herkesi ısıtan ışıkları pencereden disariyi izlemekte olan küçük kaderin saçlarına vuruyordu, elini cenesine dayamış, kalbindeki o mutluluk kelebeklerini  güneşi sımsıcak ışıklariyla paylaşıyordu. Mavi gozlerinde sadece pencereden sızan, güneşin ışıkları değil, bambaska ışık vardı.
Başını çevirip, yatakta yüz  üstü uzanmış adama baktı, başını altına kolunu yastik yapmış, üzerindeki siyah tişört'ü bile kaslarını kapatmamıştı.
Dağınık saçları ve sert cehresi ona ayri bir hava katıyordu. Evet belki kötü şeyler yaşamış olabilirler ama kader bu adami seviyordu, dün parkta otururken kendisinden bir sans istemişti,  bir sans!
Kaderde vermişti, herseye yeniden başlayacaklardı ,yeniden seveceklerdi.
Elini uzatıp ,serdarin saçlarında gezdirdi küçük  ellerini,  hafif ve narin bir rüzgarın esmesi gibi...

Bunu hissetmiş olacakki ,yatakta bir kez döndü serdar, belkide uzun zamandır aradığı sevgiyi, sevkati hissettigi içindir, onunda kalbinin kelebeklerine söz geçirememiş onlari uyutmaya çalışıyordur.
Gözlerini aralayip, neler oldugunu anlamaya çalıştı.
Basini yukariya kaldirdiginda ,sari saclarini güneş le dahada parlak bir şekilde parladığı kaderi gördü.
Pencerenin kenarina oturmuş ona dogru bakıyordu.
O kadar masum ve guclu gorunuyorduki kimse onun 14 yasinda olduguna inanmazdı.

Elini uzattı, karısı bir anlam verememis olsada ,kocasinin uzattığı elini tuttu.
Serdar kaderi yatagin kenarina oturmasini sağladı.
Utangaç ve cekingen halleriyle dahada masum görünen karisina yaklasip yüzüne dökülen saçlarını kulağının arkasına doğru sıkıştırdı.
Cenesinden tutuphafifce yukariya kaldırarak gozlerine baktı.
Karısı her ne kadar utancindan bakamasana ,bir süre sonra gözgöze geldiler.
Simdi dünya daha farkli onlar için, renkler daha parlak, sevgi ve mutluluk tarif edilemez duygular dahada baskin ve amansiz simdi.

" ne kadar güzelsin "

Bu sözlerle kulaklarindan yanaklarina kadar kızaran kader ,serdarin ona soyledikleriyle küçük kalbi yerinden cikacak gibi atıyordu. Bu yüzden saskin gibi davranıyordu,  ellerini nereye koyacağını bilemezken, saclarinin uçlarıyla oynamaya başladı.
Serdar karsisindaki genc kıza  baktı, gülmeden edemedi.
Kader buna bozulmuştu,  nede olsa daha once hic bu kadar utanmamıştı.

Aslinda iki kalp vardi ortada, biri sevilmek, digeride sevmek isteyen,.
Elini karisinin yüzüne dokundu, yavaşca  okşadı.
Yumuşak, bembeyaz ve pürüssüz, 
Mavinin hangi tonunu oldugunu kestiremedigi gözleri,
Deniz mavisimi ?
Gökyüzünün koyu mavisimi?,  kestiremedi.
Biraz daha bakti ,iyce inceledi , karısının yüzünü. aklinin bir köşesine not etti ,her ayrıntısını ,her seklini.
Bir ara gul kurusu dudaklarına kaydi gozleri genc adamin, evet ,evet,!
Gül kurusu....
Ya kokusu!!!!
Misss gibiydi,   yaseminle, gardenya yada kır çiçeği  gibi kokuyordu.
gözlerini kapattı,  kokuyu icine çekti.  Nasilda huzur ve ferah kokuyordu.
Hafifce yaklaştı,  ne korkutmak ,nede ürkütmek istemiyordu.
Karsisindaki genç karisinin gerildigini hissetti, belkide hazır değildi, gözlerini kapatmış, elleriyle carsafi sıkıyordu.
Devam etti, egilip ,yaklasti  yanagina bir öpücük kondurdu.
Kader gözlerini açıp, şaşırmış bir sekilde karsisindaki gülümseyen adama bakti.
Istem dışı eli yanağına gitti , hala yaniyordu  dokundugu yer, seviyordu bu adami ,sonu ne olursa olsun şimdi cok seviyordu.

"Korkma!, sen istemeden dokunmam sana . "

Kader ,serdara bakti ,guvenebilirmiydi bilmiyordu ama basini hafifce salladi onaylamadi ama onaylamak isterdi.
Güvenmek, bir kadin icin en güzel duygudur, güven birine gözü kapali bağlanmaktır, kadin bu bağın düğümüdür ,özüdür .

 Küçük kırmızı kurdaleler Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin