(BÖLÜM ATLAMAYIN CANLAR)
Bir yıldızı ve yorumu çok görmeyin
Vallah görünce seviniyorum yazasım geliyor.Şuana kadar hiç sınır koymadım ama bazı hayalet okuyucular beni üzüyor.
Vote : 35
Geçsin atıcam çokta zorlamak istemiyorum ama dediğim gibi üzüyor.
.....
Yine bir okul gününde kantin de bizimkilerle oturuyordum. Karşımda Ali yemek yiyordu. Altan da etrafına bakıyordu, bir şey aklına gelmiş gibi bana döndü.
''Kanka bugün hiç yemek yemedin, iyi misin?'' Pek acıkmamıştım kafamı belli belirsiz salladım.
''Aç değilim ama kalkıp kahve alacağım, bir şey ister misiniz?'' İkisi de kafasını hayır anlamda salladı. Bende masadan kalkıp Hüseyin amcaya doğru ilerledim.
''Abim bana bir kahve verir misin?''
''Tabi oğlum bekle.'' Bir kaç saniye sonra kahveyi bana uzattı. Bende parayı verip bizimkilere doğru ilerledim. Telefonuma mesaj gelmesiyle tam cebimden çıkaracakken biriyle çarpıştım.
Noluyor lan.
Karşımdaki kızın çığlığıyla kendime geldim. Üstünde ki tişörtü silmeye çalışıyordu, bir yandan da üflüyordu.
"Hey sen..." kafasını bana doğru kaldırınca çattığı kaşları biraz indi ve sözünün devamını getirdi. "...önüne baksan iyi olur."
Karşımda kız çocuğu var gibiydi. Sarı kıvırcık saçları, yeşil gözleri vardı. Minyon bir tipti ve dudakları, o dudaklar neydi be öyle. Hemen kendime geldim.
"Çok üzgünüm farketmedim." Kızın yüzü ifadesizdi, sadece yüzüme bakıyordu. Sonra kafasını iki yana sallayıp, bir şeyler mırıldandı.
Arkasından biri koluna dokundu ve kulağına bir şeyler fısıldadı. Bu çocuk bana nereden tanıdık geliyordu amk.
"Birdahakine önüne bakarsan iyi olur, en azından birileri yanmak zorunda kalmaz." Sinirli sinirli önüne dönüp çıkışa doğru ilerledi.
Minik şeye bakınız siz.
Dökülen kahveyi alıp çöpe attım zaten içinde bir şey kalmamıştı.
Bizimkilerin yanına doğru ilerledim. Ali yemekten kafasını kaldırmış bana bakıyordu. "Noldu lan demin öyle, kız üstüne atlayacak diye korktum bir an."
"Ya benim hatam. Önüme bakmıyordum, bir anda üstüne döküldü. Zaten tanımıyorum kızı."
"Sınıfından çıkmadığın için pek fazla bilmiyorsundur." Ali bana biraz daha yaklaşıp kızı anlatmaya başladı. Yemin ederim dedikoducu teyzeler gibiydi.
"Kız tam bir bela. Okulun değişiği gibi bir şey, geçen matematikçinin kalem kutusuna hamam böceği koymuş, disiplinden zor yırttı. Nerede macera gördün o kız başlarında kendine eğlence arıyor. Çete başı gibi bir şey amk, o derece düşün yani. Bir olay oluyorsa emin ol, olayda parmağı vardır. Götünde kurt var herhalde, ceza almadan duramıyor. Şuana kadar okuldan hiç atılmadı, oda sanırım okula çok katkıda bulunduğu için. Geçen yıl resim yarışmasın da birinci oldu, hemde liseler arası." Ali konuşmasını bitirince geri çekildi ve su içemeye başladı. Bence de içse iyi olurdu maşallah dur durak bilmemişti.
"Adı ne bu kızın?" Altan bana döndü. Yemeğini şükür bitirmişti.
"Simirna Gece.''
....
Simirnagece: Önüme illa düşecek o saçlar
785 beğeni, 178 yorum.
G.egeyay: Çok güzelsin minik civciv.
Simirnagece: @g.egeyay 🖤
+121: Bunun da sevgilisi yok gibi hadi yavşayalım.
+56: Bence tipsiz bir şey.
+65: Ben önüne bunun paspas olurum amk.
+65: Pek beğenemedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Redamancy | Texting
Fiksi Remaja(Tamamlandı.) Bilinmeyen N.. : Nude at'da gözümüz gönlümüz açılsın canımın ciğeri.