İyi okumalar
Okul zilinin çalmasıyla yerimden kalkıp kantine doğru yürümeye başladım. Açlıktan ölecektim.
Kantin kapısından içeri adım atıp yemek sırasına doğru ilerledim ama gördüğüm şeyle ayaklarım yürümeye kesip anında durdu.
Bartu, Okyanusu karşısına almış eli belinde bir şeyler anlatıyordu. Okyanusta halinden memnun bir şekilde sırıtıp saçlarıyla oynuyordu.
Yavaş yavaş sinir kat sayılarımın yükselmeye başlamasıyla hızla onların yanına doğru ilerleyip Bartunun kolunu Okyanusun belinden çektim.
"Napıyorsun sen ya senin sevgilin var bide yaptığın hareketlere bak." Kızgın bir şekilde söylediğim kelimeleri bütün kantin duymuştu.
Bartu rahat bir haraketle Okyanusu arkasını alıp konuşmaya başladı, " Saçma sapan konuşup sinirimi bozma Simirna rezil ediyorsun bizi."
İnanmıyormuş gibi kafa mı iki yana salladım. " Ne saçmasından bahsediyorsun daha geçen gün bu kız yüzünden kavga ettik."
Okyanus söylediğim şeylere sesli bir kahkaha atıp konuşmaya dahil oldu. " Ah Simirna sana acıyorum tam bir zavallısın."
Artık çıldırma noktasına gelmiştim. Tam üzerine atlayacakken Bartunun beni tutmasıyla hayallerim suya düştü.
"O Kıza elini kaldırırsan çok kötü şeyler olur Simirna." Şok olmuş gözlere onu bakıp, dediği kelimeleri sorgulamaya başladım.
Cidden bunu demiş miydi?
Ani gelen sinirle elim yüzüne gitti ve sağ yanağına bir tokat indirdim. Tokat sesinin kantinde yankılanmasıyla bizi duymayanların bile bunu duymuş olmaları olası ihtimaldi.
"Yazıklar olsun sana pislik herif."
Bartuyu öylece Okyanusla bırakıp kantin kapısından çıktım.
Düşünceleriniz neler bakalım?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Redamancy | Texting
Ficção Adolescente(Tamamlandı.) Bilinmeyen N.. : Nude at'da gözümüz gönlümüz açılsın canımın ciğeri.