Karşımda ki görüntü o kadar sinir bozucuydu ki, dayanamıyordum.
Simirna ya gözüm kapalı güveniyordum, böyle bir kız değildi onu tanıyordum.
En önemlisi onu seviyordum.
Ellerinin titrediğini, gözlerinden yaşlar aktığı buradan belli oluyordu. Daha fazla dayanamadım ve çocuğun üstüne atladım, geç bile kalmıştım.
Evet bildiğimiz atladım, üstüne oturup yakalarından sertçe kavradım ve bağırdım, ''Orospu çocuğu, napıyorsun lan sen? Kimi öpüyorsun oğlum.''
Yumruğumu yüzüne geçirdim, o kadar sinirliydim ki şuan onu öldürebilirdim.
Arkamda Simirnanın hıçkırarak ağladığını duyuyordum, o ağladıkça daha hırslı vuruyordum, ''Lan seni sikerim, bir daha bak, bir daha seni şu kızın yanında göreyim, hadi her şeyi siktir et sokakta bile seni görsem pis sikerim.'' Tuttuğum yakasını sertçe bıraktım, şiddetiyle kafası yere çarptı.
Gebersin piç kurusu.
Arkamı dönüp, Simirnayla göz göze geldim. Bok etmişti lan kızı.
Ağlıyor, burnunu çekiyor ve dudaklarını ısırıyordu. Bedeni titriyordu ayakta durması bir mucize gibiydi.
Seri adımlarla ona yaklaşıp belinden tuttum, ''Ah be güzelim ne işin var burada?'' sakin bir şekilde sorduğum soruya daha çok ağlamaya başladı.
''B-bartu bak yemin ederim hiçbir şey yapmadım, b-bilmiyorum... Bir anda oldu.'' Hıçkırıyor kendini affettirmeye çalışıyordu.
Sorun şuydu ki ona bir gram kızgın değildim. Ellerimi yanaklarına koyup gözyaşlarını silmeye başladım. ''Şşh bebeğim sakin ol, ben sana inanıyorum, ondan öte sana güveniyorum. Simirna sevgine inanıyorum nolur ağlama artık, dayanamıyorum.'' Resmen sızlanıyordum. Eğer biraz daha ağlarsa çocuk gibi bende karşısına geçip ağlacaktım.
O kadar içli ağlıyordu ki tekrar dönüp çocuğu dövmek istiyordum. Elinden tutup odadan çıkardım, o piçle aynı havayı solumasını istemiyordum.
Elimin içinde ki el titriyordu. Simirnanın hala titremeleri geçmemişti. Kucağıma alıp anlına bir buse kondurdum. ''Şimdi buradan çıkacağız ve bana gideceğiz, sana waffle söyleceğim, sonra birlikte uyuyacağız, bunları unutacağız. Tamam mı güzel kızım?'' Başını sallayıp ellerini boynuma doladı.
Bir kızı zorla öpmek neydi ya, nasıl bir iğrençlikti bu?
Merdivenlerden inip kapıya doğru yürümeye başladım bahçeden sesler geliyordu sanırım pasta kesilmişti bile. Önüme çıkan kızla irkildim, ''Okyanus doğum günün kutlu olsun ama bizim gitmemiz lazım sen Aliyle geçir vakit.'' dedim.
''Neden gidiyorsunuz ki? Hem Simirna iyi mi titriyor?'' Şuan konuşacak havamda hiç değildim ama ısrarla önümde dikiliyordu.
''Okyanus sorgulaman bittiyse çekil artık önümden.'' Sert çıkışımla anlık irkilip önümden çekildi.
Kapıdan çıkıp taksiyi aramak için arka cebimden telefonu aldım, bu Simirnayı tutarken beni baya zorlamıştı ama halletmiştim.
...
Eve gelmiş üstümü değiştirmiştim. Simirna hemen arkamda, benim odamda, yatağımın üstünde yatıyordu. Titremesi biraz da olsa durmuştu.
Elime aldığım kendi tişörtümle Simirnanın yanına doğru ilerledim ve yatağa oturdum.
Önüne düşen bir kaç tel saçını alıp,kulağının arkasına ittirdim, ''Hadi bakalım güzelim kalk üstünü değiştirelim.'' uslu bir çocuk gibi kafasını sallayıp beni onayladı.
Üstünü çıkartıp, tişörtü geçirdim. Tişört ona baya büyük geldiği için dizlerine kadar geliyordu. Bu iyi olmuştu kafamı çevirip eteğini de altından çıkardım.
''Hadi tut elimi sana waffle söyleyelim. Çikolatalı, çilekli nefis bir afet çekelim. Ben şuan baya güzel bir afet çekiyorum ama...'' Gözlerimle onu süzüp göz kırptım,bu yaptığıma gülüp omzuma vurdu.
''Oh be yavrum gül şöyle.'' Deyip burnuna öpücük kondurdum.
''Bartu waffle söylemeden önce anlatmama izin verir misin?'' Neyden bahsettiğini biliyordum, aklıma tekrar gelmesiyle kaşlarımı çattım, ''Kendini iyi hissettiğin de anlatırsın.''
''Hayır, otur şu yatağa anlatacağım.'' Israrcı tavrıyla daha fazla ikiletmeden kabul ettim ve yatağa oturdum. Oda karşıma geçmiş elimi tutmuştu.
''Ben biliyorsun lavaboya gidecektim tabi bu arada Okyanusa saydırıyorum.'' Kendi dediğine kıkırdayıp bana baktı, ''Ne var bok gibi parti yapmıştı. Neyse salak gibi lavaboyu sormayı unuttum, yukarı çıkıp bir kaç odaya baktım. Sonra biri kolumdan sertçe tutup bir odaya soktu.'' Sesi tekrar titremeye başlamıştı.
''Gel buraya koynumda anlat,'' Ensesinden tutup boynuma doğru yatırdım.
'' 'Para için her şey yapılır' tarzı bir şeyler dedi. Ne olduğunu anlamadım, sonra bir anda beni öptü. Yemin ederim ittirmeye çalıştım ama o kadar sıkı tutuyordu ki. Bana inanıyorsun değil mi? Yemin ederim bir şey yapmadım.'' Şimdi tekrar ağlıyordu.
O çocuğa yaptığım az bileydi, erkek orospusu.
''Geçti güzelim bak ben yanındayım. Hem o nasıl cümle sana gözüm kapalı güveniyorum. Simirna bana bakar mısın?'' Çenesini tutup yukarı kaldırdım, ''Bunu daha güzel bir zaman da sana yaptığım resmi verirken söylemek istiyordum ama olsun.''
''Seni öyle orada o çocukla görünce çıldırdım ama asla bak, altını çiziyorum asla, senden şüphelenmedim.'' Bir kaç saniye duraksayıp, baş parmağımla dudağını okşamaya başladım, ''Seni seviyorum bebeğim, sana güveniyorum.'' Yavaş yavaş yüzüne yaklaşıp yumuşak duran dudaklarına buse kondurdum.
Minik bir öpücüktü kendini iyi hissetmesi için aklından o sahne silinsin diye minik bir öpücük kondurmuştum. ''Kız senin dudakların ne kadar da dolgun, vallah minik bir öpücük olsa bile dudaklarım seninkiler arasında kayboldu.'' Ortamı yumuşatmam lazımdı.
''Ya pislik yapmasına ne güzel romantik ortam, bok ettin.'' Aklına bir şey gelmiş gibi aniden kollarımın arasından çıkıp yatakta zıplamaya başladı, ''AMAN ALLAHIM BARTU BANA SENİ SEVİYORDUM DEDİ.''
Şey böyle bir tepki beklemiyordum.
''Vallah seviyorum dedi, oha cidden seviyordum dedi lan.''
...
Anlık Simirna ve okurlar ;Sizce neden çocuk durduk yerde Simirnayı öptü?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Redamancy | Texting
Подростковая литература(Tamamlandı.) Bilinmeyen N.. : Nude at'da gözümüz gönlümüz açılsın canımın ciğeri.