İyi okumalar.
Asansörden inmiş Simirnanın kaldığı odaya doğru ilerliyordum. Görkem konum atar atmaz gelmiştim ve hastanenin giriş kısmından oda numarasını öğrenmiştim.
234 oda numarasını görünce hızlı hızlı oraya doğru yürüdüm, kapının açılmasıyla adımları duraklattım, içeriden hemşire çıkmıştı. Tam yanımdan geçerken istemsizce önünü kestim, ''Merhaba, demin çıktığınız odada ki kız hakkında bilgi alabilir miyim?''
Kadın şaşkın gözlere bana baktı ve alıcı gözüyle beni inceledi. İncelmesi bitince hafifçe gülümsedi.
Tamam yakışıklıydım ama hoşlaştığım başka biri vardı, hem bu kadın biraz yaşlıydı. Bakışlarımı anlamış olacak ki daha çok gülmeye başladı.
''Ah deli oğlan demek bizin kızın kalbindeki çocuk sensin, artık kıza neler diyorsan soluğu hastanede alıyorlar. Sıkma canını heyecandan dolayı anlık tepki veriyor.'' Kadın sevecen bir şekilde ozunu sıkıp yanından geçip yürümeye devam etti.
Gerdek gecesinde ne bok yicekti acaba?
Kapıya ulaşıp hızla kolunu çevirdim. Simirna yatakta durmuş çikolata yiyordu, Görkem de ayaklarını uzatmış televizyon izliyordu. İkisininde kapının açılmasıyla bakışları bana döndü.
''Kızım iki güzel söze bayılıyorsun. Ödüm koptu bir şey oldu diye.'' Yanına gidip hızla sarıldım, cidden merak etmiştim böyle pat diye bayılması korkutuyordu.
''Çok üzgünüm Bartu.'' Şaşkınlıkla ağlayan kıza baktım, omzu sarsılıyordu ve elleriyle yüzünü kapatmıştı. Ne ara ağlamaya başlamıştı?
Görkem bir şey mırıldanıp odadan çıktı, bende Simirnanın yanına oturup ellerini yüzünden çekmeye çalıştım.
''Sorun ne güzelim? Bak yanındayım bir sorun yok.'' Ellerini yüzünden indirip burnunu çekti, dolu gözlerle bana bakmaya devam ediyordu.
Daha fazla dayanamadım elimi yüzüne atıp hafif hafif gözyaşlarını sildim. ''İnci tanelerin neden böyle dökülüyor?''
Simirna daha fazla dayanamamış olacak ki elini omzuma atıp beni kendine çekti. Kafasını omzuma yaslayıp, ''Bartu seni seviyorum.'' Dedi.
Lan ben buna kalbimde bir oda yapar orada uyuturdum.
''Biliyorum yavrum peki bunda sorun ne?''
''Sen böyle ne biliyim güzel sözler söyleyince duraklama yakışıyorum sanki hayal dünyasında gibiyim. Geleceğe dair bir şeyler diyorsun, ümitleniyorum.'' Elleri daha çok sıkılaşmış kafasını boynuma gömmüş, derin derin nefesler alıyordu.
''Beni bırakmayacaksın değil mi Bartu?'' Hızla geri çekilip, çenesini hafifçe yukarı kaldırdım. ''Beni iyi dinle güzel kızım. Sorun ne bilmiyorum ama seni asla bırakmayacağım bunu anlıyor musun? Geleceğe dair konuşuyorum çünkü geleceğim de sen varsın. Ne olursa olsun yanımda yerin olacak. Bu kalbin hep benim için atacak.'' Yavaş yavaş gözyaşlarına minik buseler kondurdum, heyecandan titriyordu bunu farketmemle hafifçe dudağımın kenarı kıvrıldı.
''Yeter bu kadar ağlamak biraz daha dinlen şuradan bir çıkalım tekrar Görkeme kafa atacağım. Hem senin bu saçlar ne bakayım, naptın dümdüz olmuş." Sinirli bir şekilde yüzüne baktım.
Masum masum gülümsedi, " Canım sıkılmıştı öyle fön çektirdim." Dedi.
"İyi bir daha çektirme."
Kıvırcık hali çok güzeldi bir daha saçına dokunmasını istemiyordum. Hem o yaptırdığı şeyler fazla yakardı saçını. Anlık saçının yandığı görüntü gözlerimin önüne gelince hızla saçlarını okşadım.
"Eğer saçına bir sikim olursa çok kötü olur Simirna, beni anlıyor musun?"
Simirna daha cevap vermezken kapının anı bir şekilde açılmasıyla irkildim.
Görkem piç piç gülüyordu. " Vallah sizi yakaladım, kamerama yakaladınız benden kaçışınız yok, keşke şöyle bir öpüşseydiniz de şehvetli bir an yakalasaydım."
Allahın delisi.
G.egeyay: Iğrenç iğrenç, vıcık vıcık görüntülerde bugün.
@simirnagece @bartukaya536 beğeni, 273 yorum.
@bartukaya: Oğlum sen bela mısın amk?
@G.egeyay: @bartukaya bUrDa bele vardır onun adı eLaDıR eLa Yiiiaa.
+51: Kıza noldu acaba?
+41: Yia çok romantik nerede bize boyle sevgili.
....
Anlık Simirna.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Redamancy | Texting
Roman pour Adolescents(Tamamlandı.) Bilinmeyen N.. : Nude at'da gözümüz gönlümüz açılsın canımın ciğeri.