0.4

58.5K 2K 752
                                    

İyi okumalar.

Bilinmeyen N..: Napıyorsun jojuğum.

Bartu: İyiyim annecim sen.

Bilinmeyen N..: Anne diyen ağzını yerim senin.

Bartu: Ye amk yemediğin yerim cidden kalmadı.

Bilinmeyen N..: Sus çok konuşma amk çocuğu.

Bartu: Oha yavaş be kızım.

Bilinmeyen N..: Ben sana kızgınım.

Bartu: Noldu yine naptım?

Bilinmeyen N..: O son attığın resim ne?

Bartu: Karşıma çık senle atıyım bebeğim.

Bilinmeyen N..: Bebeğim diyen ağzını yalarım. Ama yemedim.

Bartu: Olmadı mı ya?

Bilinmeyen N..: Hayır.

Bartu: Silmek istemiyorum canım anonim.

Bilinmeyen N..: İlerde sevgilin hepsini silicek.

Bartu: Bu kişi sen mi oluyorsun?

Bilinmeyen N..: Oha nereden bildin. Zeki şey.

Bartu: Sevgili olalım da bakarız canım anonim.

Bilinmeyen N..: Bak şimdi canımın ciğeri.

Bartu: Bakıyorum güzel anonim.

Bilinmeyen N..: Ben güzel değilim.

Bartu: Olsun kalbin güzel, belli oluyor.

Bilinmeyen N..: Baklavalarını yerim susta söyliyim.

Bilinmeyen N..: Ben şimdi macera arıyorum ya o macerayı bugün başlatıyorum.

Bartu: Nasıl olacakmış o, nasıl başlatacaksın?

Bilinmeyen N..: Pencerenden dışarı bak.

Bilinmeyen N..: Beni yakalarsan oyun biter. Kolay gelsin.

Hey bu kız ne diyordu böyle. Elimde telefonla pencereme doğru yaklaştım ve aşağa baktım. Kendine fazlaca büyük gelen bir ceketle aşağıda biri duruyordu ve saat çok geçti, bu saatte burada olması tehlikeli olabilirdi.

''Sen delirdin mi?'' diye bağırdım milletin uyanması umrumda bile değildi.

Kafasını hafif kaldırdı ama yüzü pek görünmüyordu, lambadan çok uzaktaydı ve bağırdı ''Oyun başlasın, hadi beni yakala.'' deyip koşturmaya başladı.

Hassiktir. bu kız tam bir deliydi. Üstüme tişört geçirip kapıya doğru koşturmaya başladım. Asansör olmasına rağmen merdivenlerden çıplak ayakla indim, bir yandan da söyleniyordum. 'Al başına belayı çattık ya oyuna bak.' Dış kapıya ulaşıp kendime doğru çektim. Şuan görünüyordu eğer koşturmassam kesinlikle yetişemiycektim.

''Hey deli anonim, beni yoruyorsun.'' diye bağırdım. Sesim yankı yaptı.

"Hep ben yoruldum biraz da sen yorul." Tamam haklıydı ama bir sözle bile onu durdurabilme yeteneğine sahiptim.

"Sesin çok güzel, sesini yerim." Bu yemek bulaşıcıydı sanırım ama durmasını sağlamıştı. Tamam haksızlıktı ama olsun, banane.

Yavaşça arkasına doğru dönmüştü " Sen ne dediğinin farkında mısın yiğidim?" Evet arkasına dönmüştü ama yüzü gözükmüyordu. "Ya haksızlık yapıyorsun ama. Neyse Ben salak bir kız değilim bunu yapacağını biliyordum."

Ne diyordu bu kız. "Hey çatma o kaşları yalarım vallah." Bu dediğine güldüm. Ama az korkmadım da değil.

Arkamdan birinin omzuma dokunmasıyla kafamı arkaya doğru çevirdim. Bir erkek yüzü görmemle kaşlarım daha da çatıldı. "Hayır bana söylemişti ama inanmamıştım. Cidden çakalmışsın kardeşim, bu arada tanıştığıma memnun oldum." Sonrasını pek hatırlamıyorum. Sanırım biri kafa atmıştı.

Hayal meyal bir kız sesi hatırlıyorum. Bide dudaklarıma konan dudakların yumuşaklığını.



Redamancy | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin