3.5

35.2K 1.4K 712
                                    

İyi okumalar...

Stresten ayaklarımı sallıyor, dudağımın içini ısırıyordum evden kaçma planları düşünürken Hatice abla (Simirnanın annesi) içeriye güzel yemeklerle girmiş hepsini masaya yerleştirmişti.

Karnım her şeyden önce geldiği için kalma kararı almıştım ama Simirnanın babasının ölümcül bakışları altında yemek yiyemiyordum.

''Delikanlı söyle bakalım hedefin nedir?'' Bu soruya hazırlıklıydım, gidemeyeceğimi anladığımda her olasılığa karşı bunun içinde plan yapmıştım.

Yerimde dikleşip boğazımı temizledim, '' Hedefim hukuk efendim.'' 

Babasının adı Ömer di ve klasik Türk babaları gibiydi. Tonton bir tip pek değildi, hafif göbeği vardı ama abartılacak kadar yoktu.

''Demek hukuk istiyorsun, tek bir kişi adaleti sağlayamaz oğlum bu aklında bulunsun.'' haklıydı adalet yoktu herkes susuyor, kimseyi savunmuyordu, ''Haklısınız efendim, elimden geldiğinden daha fazlasını yapmaya çalışacağım.''

Simirna karşımda yemeğini bırakmış meraklı gözlerle bizi izliyordu, bende yemeğimi bitirmiştim kalksam iyi olacaktı hem geç olmuştu, ''Ben artık kalkayım efendim geç oldu.''

Hatice abla kaşlarını çatıp kalktığım bedenimi geri sandalyeye oturtturdu. ''Öyle şey olur mu oğlum, evde tek yaşıyor muşsun. Gel bugün bizde kal.'' Ömer amcanın boğaz temizle sesi geline herkes ona odaklandı.

''Hatice ablan haklı delikanlı bizim kızın çenesi hiç durmadığı için, bide odasında zırt pırt bayılınca senin hakkında her boku biliyoruz.'' Simirna babasına kötü kötü bakınca Ömer amcada omuz silkip, ''Ne var canım yetti artık bu yerden bitme veledi benden daha çok sevdiğini düşünüyorum.''

Çok iyi bir aileydi hele Ömer amca ve Simirna arasında çok kuvvetli bir bağ vardı.

Simirna babasının omzuna yatıp, ''Tabi ki de seni herkesten daha çok seviyorum sen benim ilk aşkımsın.'' dedi.

Hani ben ilk aşkıydım? Neyse babasından kıskanacak değildim.

...

Salonda oturmuş film izliyorduk, Simirna odaya gidelim dediğinde babası konuya atlamış, ''Ne gerek var kızım koskocaman salon var, oturun burada takılın.'' demişti. Hatice ablada Ömer amcaya kızıp, salondan dışarı çıkarmış bize dönüp, ''Rahatınıza bakın çocuklar, bu huysuz yaşlıyla uğraşmayın.'' demişti.

Bizde film açmış izliyordur Simirna hemen kolumun altında kıvrılmış bacaklarını kendine doğru çekmişti. Saçlarına öpücük kondurup filmi izlemeye devam ettim.

Animasyon izliyordur Simirna tutturunca kabul etmiştim, zaten bitmesine de çok az kalmıştı. Keyfim gayet yerindeydi ailesi beni öyle çok yadırgamamıştı cidden Simirna nasıl anlatmışsa kızlarını üzmemek için her şey yapıyorlardı.

Simirna'nın kıpırdanıp koltukta arkasına dönmesiyle şaşırdım. Kolumu çekip yüzüne gelen saçlarını çektim, uyuya kalmıştı. 

Yüzümde farkında olmadan gülümseme oluştu, çok güzel uyuyordu zalimin kızı. Acaba yanına birazcık kıvrılsam bir şey olur muydu?

Yok be ne olacak.

Bende arkasından sıkıca sarılıp örtüyü üstümüze örttüm, kafasının altına yastık koyacaktım ama kafasını koltuk başlığına dayadığı için rahatsız etmedim.

Yüzümü saçlarının arasına sokup soluklandım vanilya kokuyordu. Daha fazla uykuya direnmeden gözlerimi kapattım.

...

Bir kaç ses duyuyordum, gözlerimi açmadan dinlemeye başladım, ''Karışma bey bak ne güzel uyuyorlar işte.'' Hatice ablanın sesini duyunca istemsizce kıpırdandım. 

Ömer amcanın kızgın sesiyle iyice olduğum yerde küçüldüm, en iyisi uyuma taklidiydi, ''Hanım şunlara baksana, kızıma nasıl yapışmış koala gibi.'' şey birazcık haklı olabilirdi.

''Hatırlamamazlıktan gelme sakın Ömer bey, kızımızın bu delikanlı için kaç gece ağladığını unutmuş olamazsın. Hem çocukta mutlu ediyor, bayılmasından anlaşılmıyor sanki. Sen çok konuşmada ver şu Bartu'nun telefonunu fotoğraflarını çekeyim.'' 

Duyduğum şeylerle Simirna'ya daha sıkı sarıldım, en kısa zamanda Simirnaya onu çok sevdiğimi söylemem lazımdı.

Duyduğum şeylerle Simirna'ya daha sıkı sarıldım, en kısa zamanda Simirnaya onu çok sevdiğimi söylemem lazımdı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bartukaya: Sanırım hayatımın en güzel uykusuydu... @simirnagece 👌🏻😻

687 beğeni, 321 yorum

+52: Gitti bu çocukta gitti.

+23: Yine mi ya neden Allahım neden?

Altankuş: Oo yengemiz hayırlı olsun kardeşim.

+54: Hayır kız tipsiz demek istiyorum parmaklarım el vermiyor.

Size Okyanus iyi bir karakter mi yoksa yılan mı?

👆🏻

Redamancy | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin