0.8

51K 1.8K 692
                                    

Yorumlar azalmış bu beni üzer.
....

Teneffüs zili çalmıştı, herkes sınıflardan çıkıyordu.

Öğle arasına girmiştik.

''Yemin ederim çok acıktım, hadi hızlı olun oğlum daha sıra var.'' Alinin söylenmesiyle ona doğru dönüp kaşlarımı çattım.

''Sen ne zaman toksun ki zaten amk.'' Altan da bana katılıp, onayladı.

''Boş yapmayın be. Ben gidiyorum önden, iki saat sizi bekleyemem.''

Resimci Aysu hocanın seslenmesiyle arkamı döndüm.

''Bartucum bunu öğretmenler odasına bir zahmet bırakabilir misin?''

Elime dosyaları vermiş gidiyordu. Daha cevabımı söylememiştim. Gıcık kadın.

Altana doğru seslendim. ''Sen git kardeşim birazdan geleceğim.''

Altan da kantine doğru ilerlemeye başlamıştı, bende elime aldığım dosyaları alt kata öğretmenler odasına götürüyordum.

Dosyalara bakarken en üstte, resim yarışmasına katılan isimler yazıyordu.

Tabiki de bakmıycaktım.

Hayır bakıcaktım, yalan söylemiştim.

Hayır yalan da söylememiştim, sadece şaka yapmıştım.

Aman banane bakacaktım işte.

Boş bir sınıf bulup içine girdim. Telefonumu elime alıp isimlerin fotoğraflarını çektim. Hoca önemli ilk üç kız ismi ve erkek ismini başa yazmıştı.

Kızlarda.

Okyanus Gün.

Simirna Gece.

Selin Dağcı.

Eğer çok iyi çizim yapabiliyorsa bunlardan biri olmalıydı ama hangisiydi?

Düşünmeyi sonraya erteleyip dosyaları topladım. Sınıftan çıkıp öğretmenler odasına doğru ilerledim. Omzuma birinin dokunmasıyla kafamı çevirdim. Bu kızda kimdi?

''Merhabe, Aysu hocaya resim yarışmasına beni aldınız mı diye sordum ama hatırlamadığını ve Bartu ya sormam gerektiğini söyledi. Sanırım sendeymiş.'' Kızı daha önce pek görmemiştim uzun saçları vardı hemde baya uzun. Yüzü biraz büyük gibiydi ve hiç minyon bir tip değildi. İncelemeyi bırakıp kafamı salladım.''

''Evet bende. İsmini söyle kağıda bakalım, var mı yok mu öğreniriz.''

''Okyanus Gün.'' Demek ilk üçte olan kızlardan biri buydu. Hoca bunu ilk üçe koyduğunu nasıl hatırlamazdı?

Bilmeme rağmen kağıdı açıp birlikte baktık.

''Oh eklemiş beni, bir an eklemeyecek sandım.'' Kaşlarımı çatıp ona döndüm.

''Neden ki.''

''Son anda karar değiştirdim Aysu hocada bu yarışma oyuncak değil deyip kızdı ama olsun eklemiş sonuçta, benim için resim önemli.'' Deyip gülümsedi. Bende karşılık olarak gülümsedim.

''Merak etme varsın.''

''Aynen öyle, neyse benim gitmem lazım arkadaşlarım bekliyor.'' dedi ve arkasını dönüp gitti.

Bende dosyaları bırakıp. Kantine indim.

...

Okyanusgün: Kucağımda ki değerli

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Okyanusgün: Kucağımda ki değerli. :)

236 beğeni.

Yorumlara kapalı...

BANA GÜVENMEYIN
BOKTA ÇIKABILIR...


Redamancy | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin