4.0

32.2K 1.2K 363
                                    

Bartu: Gel bakim yanıma kalma öyle uzakta.

Simirna: Geliyorum hemen...

Karşımda duran Simirnayı izliyordum kantin de oturmuş etrafa bakıyordum, Simirnayı görmemle çağırmam bir olmuştu.

Yanında Görkemle gelmesiyle hafifçe yana kayıp ona yer açtım. ''Hoş geldin yavrum.''

Bana iyice sokulup kolumun altına girdi, ''Hoş bulduk.'' dedi.

Görkem de karşıma oturmuş Aliye bakıyordu, kafasını kaldırıp Simiranaya seslendi, ''Bu çocuğu bana ayarlayalım mı?'' dediği şeyle anlık duraksama yaşadım ve yerimde diklendim.

Ali ne olduğunu anlamamış gibi etrafa bakıyordu mal mal ona baktığımızı görünce, ''Neden bakıyorsunuz cazibeme kapılan bir kişi daha.'' dedi.

''Kanka Görkem gay ama sen bilirsin, kolla götü.'' dediğim şeyle hızla masadan kalkıp Görkeme baktı, ''Şhh sakin ol ben öyle bildiğin erkeklerden değilim.''

Görkem kahkaha atıp çapkınca göz kırptı, ''Bildiğim erkekler nasıl oluyormuş,anlatsana bana bir?'' 

Ali umursamazca omuz silkip, ''Bilemem artık.'' dedi.Daha fazla bunları dinlememek için Simirna'nın elini tutup ayağa kaldırdım ve kulağına sessizce fısıldadım, ''Gel seni spor salonuna atayım, dün ki resmin bedelini öde.'' 

Gözlerini kaçırıp, elimi sıktı, ''Sus bir duyan olacak şimdi.''

''Utanma kız ilerde kocacığın olacağım şimdiden hazırlık yapıyoruz.'' 

Omzuma vurup hızlıca benden uzaklaştı ve kantin kapısından çıktı, ''Kıyamam hemen de utandı, oysa ki dün resim atarken utanmıyordu.'' sessizce söylenip arkamı döndüm.''

Altan 3'üncü tostunu bitirmiş karnını ovuyordu, ''Ne dedin kıza da koştura koştura gitti.'' dedi.

Sinirle ensesine vurup yanına oturdum, '' Kes sesini.'' 

Görkemyay: 🍁

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Görkemyay: 🍁

345 beğeni.

Yorumalara kapalı...

...

Ali ve Görkemi shipleyen?

Redamancy | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin