“hadi uyan okula geç kalıcaz” her sabah birinin başına gelip uyandırmasıyla yataktan kalkan uzay yataktan yalnızca mantıklı sebepler için çıkardı ve okul yataktan onu çıkarmak içi mantıksız ve saçma bir fikirdi. Ne yani enerjisini kullanarak birçok şey yapabilcekken niye okulu seçsindi ki fezaya bakıp
“Okula gitmek saçma niye gidiyoruz ki onun yerine güçlerimiz üzerine çalışalım daha iyi”“Saçma olduğunun bende farkındayım ama normal görünmemiz lazım.”
“Niye güçlerimizi saklıyoruz ki bile bilirler.”
“Bizden korkarlar.”
“Korkmaları işimize gelir söz sahibi olmak için güzel bir Yöntem.”
“Uzay korku sadece kaçışları getirmez korkanlar boyun eğip sessiz kalmaktan daha çok şey yapabilirler korku sayesinde sakladıkları merakı kullanarak bizi araştırabilirler ,üstümüze deneyler yapabilirler ,bu gücü bizden alıp kendi lehlerine kullanabilirler, gücümüzü öğrendikten sonra sahip oldukları korkuyu bize verebilirler bu yüzden şimdi normal görünmemiz lazım okulun en normal iki kardeşiyiz biz. Hadi hazırlan şimdi kahvaltı hazır sen biraz daha yataktan çıkmazsan sadece biz değil annemde gecikecek.”
Uzay fezayı sessiz bir şekilde onaylayıp hazırlandı.Ne kadar kabul etmek istemesede feza haklıydı. Sahip olunan güç elbette ki önemliydi ama insanlar fazla korkunçtu yapabilcekleri şeyleri tahmin etmek mümkün değildi bu yüzden tek çaresi normal olmaktı şimdilik uzay normal bir kardeş normal bir evlat normal bir öğrenciydi gelecek ise muammaydı bilinmeyen gelecek için farkında olunmayan şey ise uzayında bir insan olduğuydu hani şu korkunç olanlardan.
Hızlıca kahvaltı edip okula ulaştılar. Feza ve annesi her sabah kendilerine bu hızı yaşattıran uzaya kötücül bakışlar atmayı ihmal etmediler uzaysa bakışlara masum gülüşlerle cevap verdi. Söndürün şunun gülüşünü bu bakışları hak etti. İstiklal marşını zaten kaçırmış olan ikilinin tek hedefi müdüre yakalanmamaktı sadece istiklal marşı sırasında ortaya çıkan bu adam insanların en korkuncuydu. Feza ve Uzay bu adam üzerinden az bahis oynamamıştı.İlk olarak işi üzerin bahis oynamışlardı. Uzay temizlik görevlisi Feza ise okuldan birinin babası olduğunu ortaya sürmüştü sonuç ikisi içinde kayıp olmuştu ardından tepkileri diyecekleri üzerine bahis oynamaya başlamışlardı tabii böyle güzel oyunlar hemen bırakılmazdı feza uzaya dönüp
“Bahse var mısın? bence kesinlikle geciktiğimizi biliyor ve bizi bekliyor.”
Dedi ardında vazo kıran çocukların hınzır gülümsemesini çalarak uzaya baktı.
“Varım.”
“Senin düşüncen ne?”
“Büyük ihtimalle yakalanıcaz ama bence bizi bekleyecek kadar takıntılı değil nesine?”
“Imm çikolata nasıl?
“Karam olsun.”
İkiside gülüp hızlarını artırdılar okula girdiklerinde kapının kenarında bekleyen müdürü görünce gülmemek için dudaklarını ısırdılar. Müdür her zamanki konuşmasını yaparken feza karamın hayalini uzay kaybetmenin hüznünü yaşıyordu. Duygulardan ve hayallerden müdürün sinirli sesiyle koptular“Siz beni dinliyor musunuz?”
“Kulaklarımızı sizden alamıyoruz hocam.”
Uzay Fezanın dediğine gülmemek için üst düzey bir çaba harcarken müdürün çoktan “sen ne terbiyesiz bir kızsın anan baban hiç mi öğretmedi sana büyüklerle nasıl konuşulcağını” tarzı bir konuşmaya girmişti ilk dersin yarısı müdürün konuşmasına kurban giderken ikili fazlasıyla sıkılmıştı. Konuşmanın bitişiyle geç kağıdı alıp sınıflarına koştular. Öğretmenlerine özür dileyip sıralarına yerleştiler feza ve uzay en arkada oturuyorlardı yani uyku için özel yerleştirilen sırayı feza ve uzay kapmıştı. Uzay sıraYA oturduğu gibi kafasını yastık muamelesi gören kitaba gömerken feza defterini çıkarmış soru çözüyordu. yaptıkları işlere fazla odaklanmış iki kardeş kavgayı bu yüzden çok geç fark etti .Mert koşar adımlarla içeri girip fezanın önündeki defteri çekti ardından konuşmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Büyücü (boyxboy)
Teen FictionEn iyi yalancılar bile sırlarını bir düşmana verebilirler.