4.bölüm: ihanet

1.4K 94 47
                                    

Eve giden yol boyunca uzayın zihninde tek bir düşünce hakimdi “selim inanır mı?” cevap olarak ne kadar hayır şıkkını beğensede zihni muammadaydı.

Selim zeki ve araştırmayı seven biriydi ne zaman görse elinde bir kitap vardı. Aynı zamanda sessizdi dinlemeyi konuşmaya tercih ederdi. Miraçla yakın arkadaş olmalarının bir sebebi de buydu koordine etmekte de iyiydi eve varana kadar selimi düşündü. Net bir şeye karar veremeyince de merte sormaya karar verdi.

Eve geldiğinde her günkü konuşmalar oldu feza miraç hakkında birkaç soru sorunca gerçekleri biraz değiştirerek fezayı rahatlatacak cevaplar verdi. Odasına geçtiğindede ilk iş içinde fezanın ve mertin bulunduğu bir grup açmaktı.

Fezayla evde ne kadar konuşmak istesede annesinin bir şeylerden şüphelenmemesi için konuşamıyorlardı telefonu açıp gruba mesaj attı.

Uzay:selim hakkında ne biliyorsunuz?

Mert:o ne alaka?

Uzay:şöyle ki biz miraçla bir ideaya
girdik o selim büyücü olduğuna inanır dedi bende inanmaz dedim kazanma şansım ne kadar?

Yolladığı mesajla feza yan odadan “ne güzel yalanlar uyduruyorsun sen öyle bilmesem ben bile inanırım” dedi. Uzaysa kıkırtıyla “e yetenekliyiz.” diyerek dalga geçti.

Mert:senin iş yaş selim böyle şeyleri çok sever bi ara bu çocuklar üzerinde deney yapıp onları süper kahramana dönüştüren filmlere takmıştı baya da araştırmıştı sanırım. büyücü zaten değilsin ama olsaydın kanıtlayabilirdi o kadar çok şey biliyor.

Uzay çıkmaza düştüğünü hissederken ruhunu tekrar korku kaplamıştı. Fezanın duygularını hissetmesine rağmen şuanda ondan net bir duygu hissedemiyordu. Fezanın özelden yazdığı mesajla birbirlerinden farklı duygular hissettiklerini anladı.

Feza:uzay selim şuan seni korkutuyor biliyorum ama belki onun öğrenmesi o kadar kötü olmayabilir biz uzun bir süredir gücümüz kökenini arıyoruz ve bir sonuca ulaşamadık annem zaten kapalı kutu eğer selim bir şeyler öğrenirse bizde onun sayesinde öğrenebiliriz sonuca ulaştığımızda ona bildiklerini nasıl unutturacağımıza emin değilim ama güçlerimizi kullanabiliriz

Uzay:peki bize söylemesini nasıl sağlıyacağız sadece miraça söyleyip olayı bırakabilir

Feza:mertten yardım alsak mertle selim iyi arkadaş olabilir bence

Uzay:dünyanın en zıt 2 karakteri onlar nasıl arkadaş olsunlar

Feza:ben bir şeyler düşünüp gruba yazarım

Uzay mesaj yazmaya üşendiğinden “tamam” diye seslendi yan odaya ardınan yatağa attı kendini uyumak istiyordu. Bugün fazlasıyla yorulmuştu.

Uzayın sorunuysa beyninde bir düşünce varken uyuyamasıydı ne kadar fezanın mantığına güvenmek istesede yapmıyordu. Korkuyordu korkusunun tek sebebi selim değildi. Gerçekten selim işlerine yarasa dahi bulacakları şeyden korkuyordu uzay geceleri rüyalarına girip onu uyutmayan doktor ve iğnesinden. Sıkı sıkı yumdu gözlerini bu gece o rüyayı istemiyordu. İnsanlar rüyaları severdi ama bir insanın gördüğü tek rüya kabus adı altında varolunca rüyalardan kaçıyordu. Uzay geceye gözlerini yumarken tek umudu farklı bir rüyayı yaşamaktı.

*

Feza:mert senden ufacık minicik bir isteğim olucak miraçla uzay arasındaki oyuna artık girmiş bulunduk tabi biz 3 kişi olunca miraçta selimi aldı yanına ve bunlar beraber uzayı büyücü gibi göstermeye çalışıyorlar bu arada selim internetten gerçekçi görünen bilgiler bulup yayıcak büyük ihtimalle ama eğer sen selime yakın arkadaş olursan bulduğu bilgileri bize söylersin bizde bilgilerin sahte olduğunu kanıtlayacak şeyler bulabiliriz nasıl arkadaş olacağına gelirsek selim yarın kütüphane görevlisi sende bunun yana gitip konuşcaksın falan sen hiç kitap okumadığın için kitap konuşmanız pk mümkün değil ama ben selimin sevdiği kitapların birkaç tanesini buldum sana özetlrini atarım okursun onları konuşursun nasıl fikir? (03.17)

Büyücü (boyxboy)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin