19.bölüm: Buluşma

691 57 12
                                    

Her korkudan her sorundan ve her deneyden uzaktı saklandığı ve soluklandığı boyun. Güven veriyor ve koruyordu. Ardı ardına Uzay’ın saçlarına öpücükler gelirken Uzay gülümsüyordun. Miraç sevince çok güzel seviyordu.

Uzay Miraç’tan ayrılıp “dinlendim” dedi. Miraç’sa onaylamaz bir tonda “daha dur 5 dakika bekle bari” diyip Uzay’ı göğsüne çekti. Uzay zar zor Miraç’tan ayrılıp kuşku bulanmış sesiyle konuştu.

“feza annemle onu yanımıza almalıyız ve bence mert’i de almalıyız.”

“mert niye?”

“bence annem mesajı yollayanın mert olduğunu düşünüyor.”

“böyle düşünse bile sorun ne ki?”

“dedim ya. Annemin oyunu öğrendikten sonraki tepkisi korkunçtu korkunç şeyler yapabilecek kadar.”

Miraç onaylarken “buraya gelsinler sonra deneyi anlatırız zaten böyle bir durumda yanımızda kalırlar.” dedi.

“annem kesin feza’yı takip eder. Ayrıca telefondan falan kesin bulur.”

“bulunmayı veya takibi dert etme Selim yardımcı olur. Telefonlarınıza bir uygulama yüklüyor sinyalin dağılmasına sebebiyet veriyormuş. Takip konusunda da ya annenin dikkatini dağıtır ya da gece kendi buraya getirir.”

Uzay anında çözüm üreten sevgilisine gülümserken teşekkürünü dudaklarla verdi. Biten cümlesiyle Miraç’ın dudaklarına kapandı. Miraç teşekkürlerin en güzeli ve en içteniyle karşılaşırken ilk defa teşekküre doğru düzgün bir cevap verdi. “rica ederim” demedi lakin dudakları böylesine karşılamak rica ederimden çok daha üstün ve güzeldi.

Ayrıldıklarında kaybedecek vakitleri kalmamıştı hızla Selim’i arayıp Feza’yı ve Mert’i almasını söylediler olayların büyük kısmını bilen Selim’e geri kalan kısmı da anlattıktan sonra beklemeye başladılar.

*

“mert bekle”

Mert ardından seslenen Selim’i duyunca durup baktı. Yine ne vardı?

“feza ve seni uzay’a götürmeme lazım”

Mert’in gerçekten selim’le konuşası yoktu ve büyük ihtimalle uzay’ın adını duymasaydı bu konuşmayı yapmazdı.

“uzay nerede ve neden?”

“bak gerçekten çok fazla şey var hepsini şimdi anlatamam ama feza’nın annesi aslında gerçek değil bunu bil yeter uzay, feza ve seni korumak için bana söyledi şehir dışında bir yerde birkaç günlüğüne gelmen lazım.”

“bir nefes al”

Selim duyduğu cümleyle soluklanırken gülümsedi. Ardından tekrar konuşmaya başladı tek nefese kaç kelime sığdırılıyorsa sığdırmalı kullanmalıydı.

“bu gece seni ve feza’yı alıp gidiceğiz ama ailen nereye gittiğini bilmemeli ve feza bize güvenmeli gelmezse daha çok sorun çıkar.”

“inanmamı istiyorsan uzayla konuşturmalısın beni. Telefonu kapalı ulaşamıyorum”

Selim miraç’ı arayıp telefonu uzay’a vermesini söyledi ardından mert’e sessizce “buyur” dedi.

“uzay”

“mert bak bana güveniz lazım lütfen bu gece gelin feza sana inanır zaten”

“uzay noluyor?”

“gelince her şeyi anlatacağım”

“söz mü?”

“söz”

Büyücü (boyxboy)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin