12.bölüm: Sarhoş

955 75 46
                                    

Miraç: konum (08.12)
Yarın buraya gel

Uzay: numaram sende ne zamandır var ve orası neresi

Miraç: sınıf grubundan aldım numaranı
Orası dediğin yerde anketleri yapcağımız ilk yer birkaç yer daha belirledim sonra oralara gisiceğiz.

Uzay: nereleri ayarladın 1 2 yerle olmaz

Miraç: toplam 5 yer buldum uzay

Uzay: bir gün yetecek mi?

Miraç: hayır bu yüzden cumartesi pazarı seçtim

Uzay: benim fikrim mi de alsaydın acaba?

Miraç: şuan alıyorum sayılmaz mı?

Uzay: 2 günü senle harcamak istemiyorum

Miraç: ama harcayacaksın büyücü

Uzay: nerde kalacağımızı falan ayarladın mı?

Miraç: ayarlarız büyücü sıkıldım artık bb

Uzay: gitme hemen
Gittin mi
Ciddi misin
Şerefsiz(08.40)

Miraç:şerefsiz falan ayıp oluyor(00.20)
Ayrıca sen niye bu kadar kalmamı istiyorsun ki ;)
*
Cumartesi sabahı erken uyanma eylemi yapılmamalı yaptırılmamalıdır. Aksi takdirde uyanan uyandırandan nefret eder. Uzay yataktan zar zor çıkmış ve eline gelen ilk kıyafetleri giymişti şimdiyse atılan konuma gitmesi gerekiyordu lakin konuma gitmek için ya annesinin arabasını alacak ya da 2 otobüs değiştirerek kendini yoracaktı. İlk seçenek fazlasıyla cazipken sonuçları fazlasıyla korkutucuydu zira bahsettiğimiz kişi anneydi. Bu yüzden isteksiz de olsa otobüs durağına yürümeye başladı.
Yolda hem cazip hem yanlış bir fikir geldi aklına. Miraçtan kendisini almasını isteyebilirdi evlere zaten çok uzak değildi yürüyerek dahi ulaşırdı. Uyku sersemliği midir deli cesareti midir bilinmez ama Miraç'a “arabayla gidiyorsan birlikte gidelim mi?” diye mesaj atarken fazlasıyla rahattı. Cevapsa fazla gecikmeden geldi.

Miraç:nerdesin?

Uzay: okulun altındaki durakta

Miraç:birazdan oralara gelirim gideriz

Uzay:tamam

Uzay durakta beklerken göz kapakları uykuyla savaşıyordu. Büyük bir heyecanla devam eden savaşta ikisi de bazı anlar kaybediyor bazı anlar kazanıyordu. Göz kapaklarının net ve tartışmasız olan zaferiyse miraçın arabasından gelen korna sesiyle oldu. Uzay korna sesiyle uyku tamamen bir kenara atıp mutlak zaferin sevinciyle arabaya bindi.

Miraç uzaya yandan bakıp “niye bu kadar sevinçlisin o kadar çok mu istiyordun benle proje yapmayı” dedi alay ederek. Uzaysa onun sahip olduğuna benzer bir alayla “her şeyi kendine bağlama” dedi.

Yol başladıklarından beri ikilinin arasında hiçbir söz dönmüyordu. Bu sessizlikten güç almış olacak ki uyku ayaklanıp uzaya yaklaştı. Aniden bir daha saldıran uykuyla uzay zaferinin o kadar da mutlak olmadığını anladı. Ve ikinci savaş başladı ama bu sefer uykunun bir yardımcısı vardı miraçın kokusu.

Uyku sessizlik bir de miraçdan gelen hoş koku olunca uzayın kazanması olasılıklar dahili bile olmadı ve uzay savaşa hiç girmeden uykuya teslim oldu.

"İnsan nasıl uyandırılmalıdır?" diye bir yazı var mı bilmiyordu uzay ama eğer varsa bunu acilen miraçın okuması gerekiyordu zira miraç uzayı uyandırırken dürtmek kelimesini ayağına dövüyordu.

Sol koluna gelen şiddetli darbeyle uzayın gözleri açıldı. Kolunu tutup “dövmene gerek yok az dürtsen uyanırdım.” Dedi. Miraçsa “az dürtünce uyanmadığın için böyle bir yola başvurdum.”dedi. uzay gülümseyip cevap verdi.

Büyücü (boyxboy)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin