~ prolog ~

2.6K 138 17
                                    


Nigdy nie pomyślałabym, że nasze drogi się skrzyżują. Poznam twe najskrytsze marzenia, czy też niecne plany względem innych. Ludzie wokół się tobą zachwycali, podczas gdy ja stałam z boku, uważając cię za największego debila i panoszącego się palanta na świecie. Nie podzielałam twego zdania, ani poglądów, choćby nie wiadomo jakie były.

Za każdym razem, gdy rzucałeś mi te głupie teksty, marne gadki na podryw, czułam zażenowanie twoją osobą. Nie byłeś uczciwy, ani godzien zaufania. Nie ufałam ci. Nigdy. Jednak pewna cząstka mnie, ciągnęła do ciebie. Pragnęła poznać tę najciemniejszą stronę twojego życia i odkryć wszelkie tajemnice, które kłębiły się w tobie.

Gdy nasze spojrzenia się krzyżowały, mogłam jasno stwierdzić, iż wywiercasz we mnie dziurę. Roztrzepane włosy, ten nigdy nie schodzący z twarzy kpiący uśmiech, którego tak bardzo nienawidziłam. A może jednak kochałam? Nie mam pojęcia co czułam. Gdy byłeś blisko, niczego nie wiedziałam.

A teraz? Znasz już odpowiedź.

•••

Cześć wam.

Przychodzę z czymś nowym, myślę, że troszkę innym, od pozostałych moich książek. Książka będzie pisana dość wolno, z racji tego, iż muszę dokończyć pozostałe.

Buziak i do pierwszego rozdziału xx

𝙡𝙤𝙫𝙚 𝙢𝙚, 𝙙𝙚𝙫𝙞𝙡  ➸ 𝙧𝙪𝙜𝙜𝙖𝙧𝙤𝙡 ✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz