HT 041

1.2K 95 4
                                    

Hidden tears041

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Hidden tears
041

🌼🌼

Aku masuk ke dalam bilik lalu tubuhku aku rebahkan di atas katil

Legahh weii dapat baring hue hue.

Lepas je siap tolong mr jung susun paper exam terus taehyung bawa aku ke cafe seokjin oppa.

Seokjin oppa rindu dekat aku katanya. Jadi aku dengan senang hati ikut taehyung.

Tapi yang aku tak puas hati si jungkook tu pun ikut sekali eiii. Tak boleh ke kau tak ikut. Dah la tanya aku soalan bodoh berkali kali lepas tu boleh pula dia soal aku depan geng dia.

Flashback

Bread Genie Café

Aku,  Taehyung dan Jungkook masuk ke dalam cafe milik seokjin oppa.

"Wuuuu ahreum kite dah maree" ujar hoseok sambil menepuk tangannya.

Yoongi pula hanya memandang aku sekilas lalu matanya kembali melihat iPhone xs nya. Ntah apa lah yang penting sangat tu.

Aku mengambil tempat disebelah yoongi sebab aku taknak duduk bersebelahan dengan Jungkook.

Taknak duduk sebelah dia dah settle tapi masalah dia sekarang ni Jungkook duduk berdepan dengan aku. 

Adakah ini tanda tanda nak suruh aku suka dekat dia balik?

Ohh tidak jangan ahreum. Jungkook hanat bin durjana janganlah kau suka kat dia balik.

Dia dengan fakehope berpisah tiada.

"uwaa ahreum!! Ai miss youuuu! " jerit seokjin oppa secara mengejut lalu dia memeluk ku erat, nasib aku tak mencarut wei.

"erhmmm! Hyung jangan melebih" ujar Taehyung sambil menolak tubuh seokjin menjauhi aku.

Erk? Dah kenapa dia ni?

"jeles tak bertempat" Jungkook yang dari tadi berdiam diri akhirnya bersuara.

"bhaiii dah ada pape ke kau dengan dia tae? Nak jeles bagai? " tambah suga pula tanpa melihat taehyung.

Aku harap kau sabar tae. Geng kau sendiri kenakan kau. Kalau boleh aku nak je ketawakan kau tapi aku taknak la kau marah.

Kang takde yang hantar aku balik😭

"Dah puas hidup ke korang ni? "

Hidden Tears •J.J.K•Where stories live. Discover now