SEM BODO ALAHAIII DUGEUN DUGEUN HATI SIS 😍
hidden tears
046🌼🌼
"Jungkook lepas. " aku menarik tangan aku darinya. Yela kang yeochin dia nampak aku juga yang dapat nama.
Femes kang susah pula haihh. Dah lah sekarang ni nama aku paling trending kat sekolah.
"waeyo? kenapa kau tarik tangan kau? Aku nak tolong kau la" Jungkook memalingkan wajahnya menghadap aku.
"aku taknak orang salah faham lagi. Lagipun nanti kalau yeojachingu kau nampak aku yang susah" tutur ku tidak memandangnya.
Jungkook tertawa kecil.
"Bila masa aku ada yeochin? " terus aku donggakkan kepala aku.
"habis tu saera? Bukan dia yeochin kau ke? " ujar ku inginkan kepastian.
"Bukan la kau ni, dia sepupu aku kot"
"bwo? Habis tu-yang kau confess kat dia haritu apa? " lepas aku menghabiskan ayat ku laju saja aku menekup mulutku.
Omg mulut kau ahreum. Ketara sangat kau ikut dia bodoh! Tak pasal pasal bocor rahsia kau.
"itu aku practice nak confess je, aku nak minta pendapat dia since dia kata nak tolong aku haha kau ni lawak la. Ehh jap macam mana kau- jangan cakap kau stalk aku dalam diam " Jungkook mendekatkan wajahnya ke wajahku
Aku berundur ke kebelakang sedikit. Jungkook dekat sangat weii.
"ani! A-aku lalu kat sana ma-masa tu" jawab ku gagap lalu aku tersenyum kekok.
"betul ni?" dia semakin mendekat
"ya "
"oh okay. Ermm ahreum, aku nak kau kuat ya sebab kes kau kali ni aku tak tahu nak buat apa hehe. Tapi aku akan cuba tolong selesaikan masalah kau ni. Kau focus exam kau je okay? " oh cair hati aku dengar. Wahai jeon kenapa macam ni? Macam mana lah aku nak move on.
Haihh dah la dia dah ada someone yang dia tunggu. Tinggal tunggu masa lagi dia nak confess dekat yeoja tu. Hmm bertuahnya kau wahai bakal yeochin Jungkook
"habis tu exam kau macam mana kalau kau sibuk nak tolong selesaikan masalah aku ni? "
"hei ini jeon jungkook la.Dah jom aku hantar kau ke kelas . Ingat aku cakap tadi kau abai je anasir anasir jahat yang cakap pasal kau tu" laju aku menganggukkan kepala ku.
YOU ARE READING
Hidden Tears •J.J.K•
FanfictionApa rasa dia bila crush diambil oleh bestfriend sendiri? Kesakitan yg dirasai oleh Choi Ahreum itu dipendam hanya kerana ingin menjaga hati seseorang ++ #1st in Fanfiction-10 April 2020 Start :[1 Dec 2018] End: [5 Jan 2020] Re-edit : [17 October 202...