HT 064

873 81 9
                                    

Hidden tears
064

🌼🌼

Incheon International Airport

Ahreum membuka kaca mata hitamnya setelah selamat mendarat di negara asalnya .

Taehyung disebelahnya pula sibuk menarik luggagenya dan ahreum. Eps bukan ahreum yang suruh tapi Taehyung yang menawarkan diri untuk membawa.

"reum malam ni on? Besok dah kena mula kerja ni" ujar Taehyung kepada ahreum yang berada di sebelahnya.

"eo? Besok dah mula kerja? Alorhh nak dating ngan aerin"

"iyer sayang oi company appa aku banyak project. ermmm tapi kalau kau nak cuti lagi kau cuti la"

Ahreum berhenti . Dipusingkan tubuhnya menghadap Taehyung.

"ah taknak la nanti takde yang tolong kau." ahreum hadiahkan senyuman pada taehyung.

"bagus bakal PA aku ni" Taehyung mengusutkan rambut ku.

Ahreum's

"ishh tae! Jangan ah nanti rosak! " marah ku sambil mengurus rambut ku

Mulut aku terkumat kamit memarahi Taehyung. Ada ke patut dia rosakkan rambut aku. Ingat aku ni apa?! Ni kalau aku belasah cuti free aku besok.

"CHOI AHREUM WOIII! " terkejut aku mendengar suara teriakkan aerin. Dari jauh aku dapat nampak fia berlari ke arah ku.

Bala datang. Mampus aku. Tuhan selamatkan kepala aku.

Buk!

Kepala aku dipukul oleh aerin menggunakan handbagnya. Bapak ah sakit duhhh

"weii agak ah yang kau pukul dia guna beg kau yang keras nak mampus tu apahal? "

Aerin tersengih memandang Taehyung. Macam ada something je dalam otak dia.

"awlolo abe tae dia backup la " miang semacam je muka si aerin ni dah kenapa.

"kau dah kenapa rin? " aku tenung dia lama. Duh asal aku blur tiba tiba ni

Dalam masa yang sama kelihatan jimin sedang berjalan ke arah kami. Uwaa semakin handsome abe jeman ni yerrr

Rambut grey pastu dia pakai cermin mata weii korang ape tau

"jimin oppa! " aku melambai lambaikan tangan ke arahnya.

Boleh aku kawen dengan jimin tak?eheh k k gurau.

"hii ahreum ku sayang! Wauu bertambah cantik kesayangan aku ni kan" aku hanya senyum memandangnya. Bukan malu okay. Aku dah selalu dengar dia puji aku eheh.

Hestek ahreum riak

"aku hidu bau bau orang jealous la"

"huh? " apa lagi yang dia merepek ni? Aduhh sel sel otak aku belum berhubung sepenuhnya lagi. Tak boleh ke dia cakap straight to the point je?

Hidden Tears •J.J.K•Where stories live. Discover now