Hidden Tears
058🌼🌼
"oh ini sebab dia kau tak angkat call aku, tak balas chat aku. Tch! " Jungkook memandang mataku tajam.
Kecut perut aku jap tengok dia alahaii seram doh. Ni last aku tengok dia macam ni masa zaman zaman aku masih pelajar noob.
Aku turut memandang Jungkook tapi tak lama sebab aku takut eheh. Erm aku terkejut wei suara dia tiber muncul.
Mata aku beralih pula ke arah perempuan yang berada di sebelahnya.
Oh itu perempuan yang dengan Jungkook dekat restaurant.
Haih aku sakit hati la pula bila ingat balik.
"kenapa diam Choi Ahreum? "
Pula sudah! Dia siap sebut full name aku. Omma!!!
"kook kau salah fah—tae kau diam, kau pun sama je dah la tipu aku!
Taehyung dengan muka tidak puas hati mengeluh kasar. Marah dekat Jungkook la apa lagi. Dah dia nak explain si Jungkook tu suruh diam.
"Ahreum ssi? Kenapa diam? Rasa bersalah? " sinis saja pertanyaan Jungkook pada ku.
Eh sekarang ni siapa yang salah duh. Dia tinggalkan aku pastu jalan dengan perempuan lain boleh pula. Ni aku jalan dengan Taehyung tak boleh. Taehyung woii kawan baik dia sendiri. Kawan baik aku juga.
"Saya jalan dengan Taehyung je kot, awak kenal juga en dekat Taehyung takkan dia pun awak tak percaya"
"aku tak percaya dekat dia sebab dia tipu aku semalam! " laju saja Jungkook menjawab aku.
"dah la Jungkook saya malas nak gaduh dengan awak. Saya penat, nak balik" malas nak layan si Jungkook ,baik aku balik.
Kalau dilayan pun bukan aku boleh menang. Asyik dia je yang betul. Dia je yang kena menang. Huh!
"So sekarang ni kau lebih pilih Taehyung la? Tch! Nampaknya kau dengan ex kawan baik kau tu sama je. Setaraf. " ujar Jungkook lagi.
Aku menggenggam hujung baju aku. Geram. Sakit hati. Semua ada.
Ada ke patut dia cakap aku setaraf dengan seoljin. Bahapa?! Aku tak pernah lagi rampas namjachingu orang.
"Awak ni dah kenapa?!Fine! Semua saya buat semua salah kan?! Habis tu awak tu takde salah? Macam tu?! Jalan dengan yeoja lain pastu saya awak lupa, tinggalkan saya dekat shopping mall ni sorang sorang. Awak sibuk jalan dengan yeoja lain. Siap mesra bagai. Awak tahu tak saya sakit hati!? —ahreum
Taehyung cuba untuk memberhentikan aku tapi aku tak layan.
"Lagi satu telefon saya dah hancur rosak saya pecahkan, semua sebab awak! Saya berharap awak datang jumpa saya semalam, pujuk saya explain kenapa awak tinggalkan saya dekat shopping mall. ADA AWAK DATANG?! Taehyung yang datang jumpa saya bukan awak! I hate you Jungkook! Kalau itu yang awak nak baik saya akan pilih Taehyung sebab Taehyung lebih faham saya dari awak" sejurus dengan itu pergi tinggalkan mereka bertiga.
Buat tension je erghh!
"Ahreum! —kau tunggu sini tae
"aku naik teksi" ujarku pada Taehyung
++
Jungkook's pov
YOU ARE READING
Hidden Tears •J.J.K•
FanfictionApa rasa dia bila crush diambil oleh bestfriend sendiri? Kesakitan yg dirasai oleh Choi Ahreum itu dipendam hanya kerana ingin menjaga hati seseorang ++ #1st in Fanfiction-10 April 2020 Start :[1 Dec 2018] End: [5 Jan 2020] Re-edit : [17 October 202...