hidden tears
061🌼🌼
Masuk harini sudah hampir seminggu aku broken. Lagi lagi lepas Daeun dan Jungkook hantar kad jemputan kahwin diorang.
Bodoh siaa aku baru putus dengan dia pastu ntah baru berapa hari dia dengan daeun dah nak kahwin bagai.
Hodoh kau Jungkook! Nampak sangat aku ni tak pernah penting bagi kau.
Dan besok. Orang yang aku sayang dah nak kahwin. Fuhh! Ahreum kau kena kuat!
Apa kes kahwin awal tho buu tak sempat nak berfoya foya. Ni mesti kes daeun desperate sangat nak kahwin ni
Eh lupa dia kan sakit. Kalau kahwin lambat kang tak sempat kahwin pula
Okay aku jeles sebenarnya ditambah pula dengan sakit hati huhu
Kalau ya pun nak kawen tak boleh ke tunggu lama sikitt. Aku tak minta banyak pun sikitttt je. Kasih la aku move on dulu eii
Halahh bukan kau datang pun besok. Besokkan kau dah nak terbang ke France. Nak sedih buat apa doh.
//mental breakdown//
Tok! Tok!
Aku tahu ketukan itu dari Taehyung dia dah call aku tadi sebab nak datang sini.
Aku tak kunci pun pintu tu. Pandai pandai lah dia buka.
"reum aku masuk tau"
Klerk!
Tombol pintu bilik aku dipulas oleh dia. Badan aku masih menghadap luar
"kau okay ke? " soal Taehyung agak risau.
Aku mengeluh perlahan sebelum menjawab pertanyaannya
"aku okay la tae. Kau tak nampak ke aku okay ni? Kalau aku tak okay dah lama aku terjun dari atas ni" keh aku gurau je. Aku nak terjun? Baru kaki sebelah aku angkat pun dah gayat.
Lagi satu setakat aku terjun dari bilik aku ni takdenya aku mati oi
"betul ni? "
Ish Taehyung ni janganlah tanya balik balik. Aku nangis kang.
"tak payah la tanya balik balik tae, nanti air mata aku keluar. "
"lahhh tadi cakap okay"
Aku pandang taehyung dengan pandangan yang tajam menusuk ke dalam matanya. Ahcewahhh gitu
kalau aku smackdown dia kat sini cancel flight terus ni.
"cucuk mata tu baru tau"
"reum"
"hmm? "
"kau betul tak nak pergi wedding Jungkook besok? Sempat lagi kalau nak pergi, flight kita jam 11"
Taehyung mengambil tempat di sebelah aku. Kepala aku dia usap perlahan.
"tae kau nak aku meroyan kat wedding orang ke besok? "
YOU ARE READING
Hidden Tears •J.J.K•
FanfictionApa rasa dia bila crush diambil oleh bestfriend sendiri? Kesakitan yg dirasai oleh Choi Ahreum itu dipendam hanya kerana ingin menjaga hati seseorang ++ #1st in Fanfiction-10 April 2020 Start :[1 Dec 2018] End: [5 Jan 2020] Re-edit : [17 October 202...