HT 048

1K 97 1
                                    

Oh my hearteuu 😚💜 neomu gwiyeowo😚

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Oh my hearteuu 😚💜 neomu gwiyeowo😚

Hidden tears
048

🌼🌼

"Ahreumm sayang bangun!!"

Ketukan pada pintu bilik aku serta suara jeritan omma membangunkan aku yang tengah mimpi jumpa Prince Charming .

Dia baru nak buka topeng dia woii pastu tiber suara omma muncul😩 Prince Charming aku hilang terus.

"ala omma japgi ahreum bangunla. Kan cuti harini" laung aku dengan mata yang tertutup.

Aku nak sambung tidur. Nak tengok muka Prince Charming aku.

"Omma Taehyung ada kat bawah kamu tak malu ke?!"

Ish itu omma Taehyung bukan omma aku pun buat apa nak malu. Haihh

"hmm yela ahreum bersihkan diru dulu omma. Lepas siap ahreum turun bawah. "

"hah jangan kamu nak tidur balik yer sayang"

Eheh omma ni. Tahu je orang nak tidur balik.

++

"Haah kan best juga kalau dapat berbesan dengan awak"

"Hmm yaa tapi kita tak tahu jodoh diorang berdua tu siapa. Kalau berjodoh dapat la kita berbesan"

Aku yang sedang menuruni tangga berhenti di pertengahan tangga

Aduhh apa pula yang omma dengan omma Taehyung borak ni??

Oh my  my my~ Oh my my my ~

"oh mak kau my my my! " aku tak sengaja ter melatah .

Telefon di tangan aku sikit berkecai, nasib aku pegang kuat. Kalau tak aku dah berhuhu kat tangga macam orang gila.

Jeon Jungkook

Pantas aku menyambut panggilan tersebut.

"hah pe dia jungkook? Takde angin takde ribut kau call aku? " tanpa menunggu Jungkook memberi salam aku terus soal dia.

Doh cuti cuti pun nak ganggu pehal?! Aku tahu arh kau crush 50/50 aku.

"kau bodoh amnesia ke apa? "

"amnesia apanya oi"

Hidden Tears •J.J.K•Where stories live. Discover now