Her zaman ki gibi okula gidiyordum. Telefonumdan müzik açmış dinleyerek okulun yolunu tutuyordum. Kaldırıma çıkacak iken sendeleyip yere düşüyordum ki az kalsın birisi belimden tutup doğrulttu. Arkama döndüğümde bir adet gerizekalı burak ile karşılaştım. Kulaklığımı çıkarıp konuşmaya başladım.
"teşekkür ederim" dedim soğuk bir tavırla.
"sabah sabah nereden geliyor bu müzik dinleme iştahı" dedi şımarıkça.
"sanane"
"sabah sabah çekilmiyor sun güzelim"deyip göz kırparak okulun kapısından girdi.
Telefonumdan bildirim sesi geldi. Açtığımda ise sinirli bir gece mavisi ile karşılaştım.Gece mavisi : onun gözünü oyarım lan .
Gece mavisi :belini tutan ellerini de kırarım güzelce.
Gece mavisi : güzelim diyen dilini de sökerim .
Dolunay :hop hop sakin.
Bizi gördüğüne ve duyduğuna göre buralarda olması lazımdı hemde çok yakında.
Etrafı taramaya başladım. Ama ne yazık ki bir şey bulamamıştım.
Gece mavisi :boşuna bakınma. Gir içeri. Göremezsin beni.
Dolunay :burağa bir şey yapmayacaksın dimi?!
Gece mavisi :bu kadar koruduğuna göre sevgilimisiniz Dolunay?
Dolunay : doğru konuş. Konuşmazsan konuşturmasını bilerim..
Dolunay :mal bizi dinledin ya. Nasıl tersledim.
Gece mavisi :güzel tersledin sevgilim. Şaka yaptım.
Dolunay :şakanı siktirme.
Gece mavisi :tamam gir hadi içeri hava soğuk.
Dolunay :peki
Gece mavisi :peki diyen dilini neyse.
Gece mavisi :iyi dersler mavişim.
Dolunay :sana da.
Telefonu kapatıp cebime koydum. Gece mavisini bulmak için sınıfı iyice incelemeye karar vermiştim. Yani bugün sadece okula yoğunlaşacaktım. Müzik dinleyemeyecektim. Derste hocayı ve sınıfı pür dikkat dinliyordum.
Sınıftakilerin bazıları şaşırmış olacak ki bakıp bakıp duruyorlardı.
Çaprazımda ki gerizekalı cana cevap vermek zorunda kalmıştım.
"Ne bakıyorsun lan sürekli" dedim sesimi oldukça keserek.
Can duyduğu için önüne dönmek zorunda kalmıştı.
Teker teker hepsini gözden geçirdim. Bazıları hayvan taklidi yapıyor bazıları ise dedikodu. Dersi dinleyen bir ben mi vardım yani. Yuh bana lan.
Hoca dersi bitirip konuşmaya başladı. " Bugün çok şaşırttın bizi Dolunay"
Anlamadığım için hocaya karşılık "nasıl" diyebilmiştim.
" ilk defa ders dinliyorsun. Ve sınıfta tek sen dinliyorsun birde deniz tebrik ederim sizi" "Teşekkür ederim hocam" dedim soğuk bir tavırla. Deniz de "bende" dedi soğuk bir şekilde . Zil çaldığında dışarı hava almaya çıktım. Bu hayvan taklidi yapan insanlarla aynı ortamda bulunmak çok can sıkıcı oluyor. O sırada alt sınıflardan bir kız gelip yanıma oturdu. Arkasında ki sakladığını birden bana uzattı. Kare şeklinde mavi bir hediye kutusuydu.
Diğer elindeki sakladığını da uzatıp verdi.
Ve gece mavisi tonunda bir gül.
__________________________________
Sizce hediyeyi kim göndermiş olabilir?
Öpüldünüz. ♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECE MAVİSİ | Texting
Teen FictionÖlmek için doğmuştur ya insan, o yüzden her yağmur sonrası toprak kokusunu sever. ♡