1.6

51 9 33
                                    

Sabah erkenden okula doğru yol almıştım. Sırayla bütün herkesi inceleyecektim. Okuldan içeriye  girdiğimde kimsenin olmadığını gördüm . Kapılar bile açık değildi. Merdivenlere oturup okul  saatin gelmesini bekledim. Yardımcı amca gelip kapıları açtı ve içeriye girdi. Başımı  tekrar giriş kapısına çevirdiğimde yavaştan yavaştan gelenler olduğunu gördüm. Ayağa kalkıp onları bekledim. İki erkek yan yana sohbet ederek gelirken onları  elimle durdurdum. "Omzunuzu açar mısınız ?"diye sorduğumda şaşkın bir şekilde birbirlerine bakıp sonra bana garip bakışlar atmaya başladı. Galiba deli filan sanıyorlardı. "Hadi açın açın bir şey yapmayacağım " dediğimde birisi yavaştan tişörtünü çekiştirdi. Dövme olmadığını gördüğümde "diğer omzuna bakayım"dedim . Onu da açtığında bir şey olmadığını gördüm. "Tamam sen geç , sen aç şimdi "dedim arkadaşına dönerek . Onunda omuzlarında bir şey yoktu. Gelen her erkeğin omzuna bakmaya çalışırken yandan  sessizce geçen bir erkeği görmemle ona seslendim. "Sen nereye gidiyorsun geçsene sıraya" dediğimde güldü.

"Niye geçeyim önemli bir şey olduğunu sanmıyorum."

"Gel bi omzuna bakacağım" dememle etraftan gülüşler çoğaldı. "Kızım sanane benim omzundan "dediğinde yumruğumu sıktım. "Niye göster miyorsun bir şey mi saklıyorsun sen ?"diye sorduğumda yine etraftan gülüşler çoğaldı. Onlara dönüp sinirle bağırdım. "Susun lan bi ."

Tekrar ona dönerek yanına ilerledim. "Aç omzunu bakacağım " dedim ısrarcı bir şekilde . "Kızım sen belamısın sabah sabah yürü git şuradan." Elimi tişörtüne uzatacağım anda telefonumun bildirim sesiyle bakışlarımı ondan indirip cebimden çıkardığım telefona odakladım.

Gece Mavisi: Dolunay sen beni delirtmek mi istiyorsun ya ?

Gece Mavisi: Onun omzuna tişörtüne senin eli değerse o çocuğun ağzını yüzünü kırarım haberin olsun.

Karşımdaki gitmeye çalıştığında kolundan çektim hafifçe . "Dursana ya aç omzunu hadi " dediğimde beni baştan aşağıya süzdü. "Sen şu hiç konuşmayan kızdın dimi? Noldu sana dilin açılmış birden sen bence yine eski günlere dön hiç konuşma " dediğinde çocuğun yüzüne inen yumrukla şok oldum. "Sanane lan ister konuş ister konuşmaz size mi kalmış ."diye bağırdı emir. Bana döndüğünde sert bir şekilde bakmayı sürdürüyordu. Allah kahretsin napmıştım ben müdür emire ceza vermezse iyidi benim yüzümden suçlanacaktı.

"Dolunay noldu ne diyor bu gerizekalı "diye sorduğunda sessizliğimi korudum. Kolumdan tutup çekiştirmeye başladı bu seferde . Boş bir sınıfa girdiğimizde tekrar sordu aynı soruyu. "Ya sadece omzuna bakmak istedim" dediğimde güldü. Bu gülüş sinirliyken attığı gülüşlerdendi. "Niye ne varmış omzunda "dediğinde "bunu söyleyemem"diye cevap verdim. Eğer söylersem ortalık karışırdı.

"Tamam söyleme ama bir daha böyle saçmalıklarda yapma . Ben yetişmeseydim belki o şerefsiz sana el kaldırabilirdi. Ve hiç birisi yardım etmez zevkine izlerlerdi . Bunun farkındasın demi"dediğinde başımı olumluca salladım.  "Ee bundan sonrada böyle işlere kalkışma . Şuan bile sinirden yerimde duramıyorum keşke bir tane daha yapıştırsaydım " dediğinde üzgün bir şekilde önlerden bir sıraya geçtim. 

Neden hep suçlu ben oluyordum ki ? Sadece onu bulabilmek için yapmıştım çünkü ona ihtiyacım vardı. Bunu o da biliyordu ama çıkmıyordu işte . Allah kahretsin çıkmıyordu. Beni alıştırdı   kendisine daha sonra yüzünü görmediğim sesini bile duymadığım kendisine aşık etti beni.  Ama    şimdi karşıma çıkamıyor .  Emirde yanıma gelip oturduğunda sessizliğimizi koruyorduk hâlâ. Aniden açılan kapı ile kafamda dönüp dolaşan saçma düşünceleri sonlandırdım.

"Abi sizi arıyoruz her yerde mesajlarımızada cevap vermiyorsunuz " diyerek içeri girdi deniz. Ardında mert ile egemende içeriye girip kapıyı kapattılar. 

"Noluyor abi ?"diye sordu deniz emire bakarak.  Emir "Yok yok birşey " dediğinde egemen itiraz etti. "Var birşey abi söyleyin işte " dediğinde emir bakışlarını bana çevirdi. Mert " biz bir söz verdik hatırlıyor musunuz ? Lütfen arkasında duralım o sözün " dediğinde olanları tek tek anlatmaya başladım.    

"Bırakın beni ağzını yüzünü kırıp geleyim şunun ." Kapıdan zorla çıkmak isteyen egemini zar zor tutarken mert bana dönüp " sen salakmısın dolunay ?" diye sordu. Emir  egemen ve deniz ona kötü bakışlar atarken  emir uyarıcı bir ses tonuyla "mert" diye seslendi.

"Ne abi çocukta bir yandan haklı bana zorla omzumu açtıramaz ki açmam yani niye açayım"dediğinde güldüm. "Aç omzunu mert "dediğimde hepsi merte ters ters bakmaya başladı. Tişörtünün yakasına uzandığımda elimi itip hafifçe bağırdı. "Abi alın dolunayı ya " dediğinde gülüp geri çekildim.
"Amma korkaksın mert   " dediğimde mert hariç hepimiz gülmeye başladık.

_______________________________________

Size güzel bir haberim var anonimin ortaya çıkmasına çok az kaldı. Ama henüz erken mi onu bilemiyorum. Size soralım erken mi uygun mu sizce ?

Bu arada anonimin ortaya çıktığı bölümü yağmurlu bir günde yazacağım haberiniz olsun. Neden derseniz çünkü ben bu hikayenin ilk bölümü yağmurlu bir günde yazdım . O zaman o anki duyguya bağlanmam daha iyi olur ve  hem bunu size güzel bir şekilde yansıtabilirim . Yani bu demek oluyor ki  o bölümü atmam uzun sürebilir.  Sizi seviyorum yorumlarınızı eksik etmeyin diğer bölümde görüşürüz. 💙♥

GECE MAVİSİ | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin