2.0

51 10 26
                                    

Yemeğimizi yedikten sonra mert ellerini yıkayıp yine televizyonun karşısına oturdu. O kadar üşengeçti ki  annesinin o halini tahmin edebiliyordum. Deniz ve egemen tabakları mutfağa götürürken emir ile ben onlara yardım ediyorduk. Bulaşıklarıda yıkadıktan sonra koltuğa geçip yayıldık. Mert elindeki kumandayla televizyonda bir ileri bir geri yaparken egemen sinirle söylendi. "Abi rahat dur azcık bir film izleyelim ya ."

Mert kanal çevirmeyi bırakıp bakışlarını hepimizin üstünde dolaştırdı. "Ben diyorum ki hep beraber şehirde bir ev tutalım beraber yaşayalım ne dersiniz ?"diye sorduğunda ilk deniz cevap verdi bu soruya yorgun sesiyle. Tabi en çok o yorulmuştu.

"Allah korusun derim."

Mert şaşkınlıkla egemene çevirdi bakışlarını. Egemen televizyona bakmayı kesip mertin sorusuna cevap verdi.

"Seni çok severim kardeşim ama Allah yazdıysa bozsun  . Hiç bir iş yaptığın yok   birde kumandama sahip çıkıyorsun."

Mert  burnunu çekip emire baktı bu seferde. Emire baktığımda uyuyor olduğunu gördüm. "Uyumuş " dediğimde mert gülümsedi. "Yazık çocuğuma yorulur tabi adama kaç defa yumruk attı. Bizden çok  o dövdü birde küfürleri yok mu aşığım ona."dediğinde araya egemen karıştı.

"Hani sen bana aşıktın lan . Çocuklarımla yarı yolda mı bırakacaksın"dediğinde güldüm . Emire baktığımda yüzünde küçük tebbesüm belirdiğini gördüm. Demek ki uyanıktı.

"Seni artık sevmiyorum çocuklarınla kal ortada. Her neyse konuya geri dönelim emir aşkım uyuduğuna göre ben onun yerine cevap veriyorum zaten o da bunu söylerdi kesin. Olur kardeşim beraber kalırız derdi ."

Emir gözlerini açıp aniden doğruldu. "Siktir lan yalan konuşma ." Deniz egemen ve ben üçümüz kahkalara boğulurken emir de bize katıldı. Mert burnunu çeke çeke bir kalmıştı.

"Siz çok şeysiniz . Anladınız siz onu dolunayımın karşısında benim ağzımı açtırtmayın " dediğinde güldüm. "Ben alıştım siz edin istediğiniz kadar  küfür"dedim.

"Ha öyleyse başlıyorum dolunay sen üstüne alınma kardeşim. Ya siz ne şerefsiz bir insansınız pisliksiniz insafsızlar salaklar gerizekalılar. Sizin ben ..."

Mert gerçek küfürlerine başladığında yanımdaki emir  benim kulaklarımı kapattı hemen. Bende egemenin kulaklarını kapatmıştım. O da denizin kulaklarını. En çok emire acıyordum kimbilir ne kötü küfürlere maruz kalıyordu yazık. Mert soluk soluğa  kalıp sustuğunda emir ellerini çekti . Mert ayağa kalkıp mutfağa  doğru gittiğinde bende ellerimi çektim egemenin kulağından . "Noldu nereye gitti ?"diye sorduğumda emir gülmeye başladı. "Sussadı  bi de ettiği iğrenç küfürler için tövbe edecek onun gelmesine daha çok var alın kumandayı "diyip koltuğun üstündeki kumandayı uzanıp aldı ve egemene  uzattı. Daha sonra de mertin koltuğuna uzanıp gözlerini yumdu.

Ben gülerek cebimdeki telefonumu çıkardım. Telefonu açtığımda ağzım bir karış açıldı gözlerim pörtledi .

1020 mesaj , 90 cevapsız arama.

Hepsi gece mavisindendi. Galiba meraktan öldürmüştüm onu . Mesajlara girdiğimde 1 kısmını okuyabildim.

Gece Mavisi: O adamın ağzını yüzünü kıracağım merak etme .

Gece Mavisi : Dolunay iyisin dimi nolur bir haber ver.

Gece  Mavisi: Meraktan gebereceğim Allah kahretsin.

Gece Mavisi: Hepsi benim yüzümden böyle işin içine edeyim. Ben dövmem olduğunu ağzımdan kaçırmasaydım bunlar yaşanmayacaktı  o şerefsiz sana dokunmayacaktı.

Gece Mavisi: Güzelim nolur bir haber ver artık.

Gece Mavisi: O şerefsizi dövmeye gidiyorum öldüreceğim onu.

Gece Mavisi: Dolunay üzülme tamam mı ben senin yaralarını saracağım seni hep seveceğim. Böyle üzülmene göz yumamam artık karşına çıkma zamanı geldi.

Gece Mavisi: Çok az kaldı kavuşmamıza güzelim.   

Son mesajı okumamla "yes be "diye bağırdım. Hepsinin bakışları bana dönerken gülümsedim. Emirde uyanmış şaşkınlıkla bana bakıyordu. Mert mutfaktan çıkmış yanımıza gelip oturdu. "Noldu dolunay pek mutlu oldun"dediğinde gülümsedim " evet çok mutluyum " diye cevap verdim.

Deniz "Kime borçluyuz bu mutluluğu   ?"diye sorduğunda bakışlarım telefona indi. "Hiç yani öylesine mutlu oldum bi anda "dediğimde egemen gözlerini devirip "he he çok inandık"dedi. Yanımdaki yastığı alıp hızlıca ona attım. "Ne var ya doğruyu söylüyorum ben. Kızlar böyle sevindiğinde bir erkek yüzünden oluyormuş muhtemelen " dedi. Mert de ona katılarak cevap verdi . "Aynen ama bu erkek kimse çok şanslı . Aslında seni emirle evlendirmeyi düşünüyordum da neyse bakalım bi damat adayına ."

Emirle göz göze geldiğimizde gülümsedi. Ne yani mertin söylediği hoşuna gitmiş olabilir miydi ?  Bir süre öyle bakışırken mert sırıtarak  tekrar konuşmaya başladı. "Bakışlara gel bakışlara  "dediğinde utançla bakışlarımı telefona indirdim.  Telefonu açıp ona mesaj yazmaya başladım.

Dolunay : Sayende çok mutluyum o günü heyecanla bekliyorum  Gece Mavisi.

Mesajı gönderip telefonu kapattım daha sonra cebime koydum geri.

Deniz oflayıp pufladığında bakışlar bu sefer ona döndü. "Abi ya canım çok sıkıldı hadi bi oyun oynayalım " dediğinde bende başımı olumluca salladım. Egemen yerinden kalkarak "o zaman herkes sıkıldığına göre ben gideyim şişe bulayayım "dedi mutfağa ilerleyerek.

Mert kendinden emin bir şekilde konuştu. "Hepiniz zararlı çıkacaksınız bu oyundan "dediğinde güldüm .    

____________________________________

Gece Mavisi dolunayı bırak beni al  💙♥. Mert çocuğum az küfür et 😂. Acaba oyun nasıl geçicek mert ne işler peşinde ? Yorum atmayı unutmayın hepsi benim için çok önemli 💙♥   

GECE MAVİSİ | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin