2.6

94 9 62
                                    

Multide ki videoyu açmayı unutmayın. Kalite biraz düşmüş ama olsun. İyi okumalar 💙 🖤

Konferans salonun önüne gelebildiğimizde mert birden ofladı. "abi denizi unuttuk ya. Dolunay sen gir biz egemenle denizi bulup gelelim."

Benim cevap vermeme izin vermeden koşturarak gözden kayboldular. Omuz silkip önüme döndüğümde büyük konferans salonun kapısına ilişti gözlerim. Dur bakayım içerden ses geliyor mu. İğrenç sesimle eşlik ederek onları şaşırtabilirdim.

Kulağımı kapıya dayadığımda içerden hiç bir ses gelmediğini farkettim. Bardak mı bulup getirsem acaba? Hani dizilerde görüyoruz ya daha iyi duyuluyormuş ses.

Mal mısın dolunay kafayı yedin iyice gir içeri otur koltuğa dinle.

Kapıyı açıp içeri girdiğimde etrafın karanlık olmasıyla iç geçirdim.

Sıçtık kaçsam mı ki?

Karanlık salonda biraz daha ileriye gidip birileri var mı diye bakındım. Kimse olmadığını farkettiğimde durduğum yerde karanlık sahneye göz gezdirdim.

Bir süre sonra kulağımın dibinde bir nefes hissettim. Sıcak nefesiyle bir şeyler söylemeye başladı.

"Gecelerimi bana ver zehirim. "

Bu koku onun kokusu.

"Hiç uyku uyutmaz mısın sen güzelim?"

Olduğum yerde çivilenirken sadece sesine ve sarhoş edici kokusuna odaklandım.

"Kalbimin ritmini çaldın ve gittin mi?Gerçekten yaptın mı bunu bana?"

Başımı çevirip arkama bakamıyordum.

"Peki ya aşıksam hala dolanıyosam
Şehrimde yalnız ve bulamıyosam seni?"

Yapamıyordum... Bakamıyordum...

"Mavinin tonları, gözünde parladı
Kafayı buldum ve gülüşüne sardım. "

Gözümden bir damla yaş akıp süzülürken sadece onun söylediği şarkı sözlerine, ona, sesine odaklanıyordum.

"Yok, bunun dermanı yok biliyorum Yok, bunun dermanı yok biliyorum
Ama napiyim bu deli kalbimi?"

Sesi kalbime işliyordu kokusu gibi...

"Şişemin sonu devirir mi beni sen gibi?Bu yağmurlar beni sensiz ıslatsa
Gökyüzüm arınır bütün bulutlarımdan. "

Şanslı kişi bendim.

" Gece mavisi gözlerinde kayboldum bul beni
Tüm hata benim sana bu şarkılar bu gece duy beni..."

Seni seviyorum GECE MAVİSİ sana aşığım...

" Gece mavisi"

"Gece mavisi"

Arkama dönerek sözüne eşlik ettim. Gördüğüm kişi ile şaşkınlığım artarken yüzümden belli oluyordu. Gizleyemiyordum bu şaşkınlığımı. Ona sarılma sözümü hatırlayıp kollarımı omzuna doladım. O da belimi sıkıca sararken sözlerine devam etti.

"Gülüşüne sağlık çok ağlattı.
Ben düştüm düştüm toparlandım. Beni boşver, yeniden beni sev, bana gel.
Deli der biri görse, kollarında ölsem. Doğarım yeniden bana gülsen
Of al beni sol yanına, gir kanıma. Yalnız kalamam yok sensiz olamaz. Elim kolum bağlı, yüreğimse yangından.
Sana dargınım, başka çözüm var mı?
Gülüşünde kaldım, yok.
Bu gönlüm sargılı. Ben hala bir deli, sen hala bir delilsin.
Bir sabah uyandığım gibi
Sesimi duyan hiç değilsin. Gece mavisi gözlerinde kayboldum bul beni.
Tüm hata benim sana bu şarkılar bu gece duy beni. "

GECE MAVİSİ | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin