2.1

52 9 16
                                    

Egemen elinde boş  soda şişesiyle geri geldiğinde mert "hadi gelin yere hadi çabuk"dedi heyecanla. Hepimiz  bağdaş kurup oturduk yuvarlak olacak bir şekilde.  "Ee kim döndürüyor?"diye sorduğunda heyecanla "ben "diye cevapladım. Egemen  cam şişeyi  bana uzattığında alıp ortaya koydum ve döndürdüm. Soran emir cevaplayan mertdi.

Emir "doğruluk mu cesaretlik mi ?"diye sorduğunda mert gülümseyip elini göğsüne koyup "tabi ki cesaret "diye cevapladı.

"Ağzını hareket ettirmeden baştan sona alfabeyi oku."dediğinde elimi birbirine alkış şeklinde vurup gülmeye başladım. 

Mert ağzını açıp hareket ettirmeden konuşmaya başladı  .

"A... ğı ... ce...de..." dudakları birbirine değdiğinde emir "olmadı olmadı yeniden "dedi. Mert ellerini birbirine vurup ofladı. Biz kahkalar atarken o yarımyamalak harfleri söylemeye çalışıyordu.

"A... de... hı...ke...pe...se...ye...vığ...ze . Bitti bitti"dediğinde emir kahkalarını zar zor durdurup "abi atlıyorsun ama "diye hafifçe bağırdı. Egemen ve deniz  yastıklara yumruk atıp kahkaha atıyorlardı. "Oldu abi oldu hadi geçelim ."

Mert şişeyi döndürdüğünde deniz ile bana gelmişti. Ben soruyordum deniz cevaplıyordu. "Doğruluk mu cesaret mi ?"diye sorduğumda hemen" doğruluk "dedi. 

Ellerimi birbirine sürtüp sinsice gülümsedim. Egemen "abi bu bakıştan çok fena tırsıyorum deniz mahvoldun kardeşim "dedi onun sırtına desteklercesine vurup . 

"Yok kolay sorucam . Telefonunda arattığın en son şey nedir ?"

Deniz başını öne eğdi. Daha sonra başını kaldırıp bakışlarını  merte çevirdi. Gülmemek için kendini zor tutuyordu resmen. Eliyle ağzını kapattığında kahka attım. "Hadi çıkar ."dediğimde telefonunu çıkardı cebinden . Hepimiz onun etrafına toplanıp izlemeye başladık. Googleye girip geçmişine bastı. Yazılanları okumamla gülmeye başladım. Diğerleride benden farksızdı. Egemen "Puhaha merte çözüm bulmaya çalışmış işte   "dediğinde mertin yüzü düşmüştü.

Geçmişi mertten ibaretti resmen .

● Mertin gerizekalılığına   çare.

● Merti adam etmenin 5 yolu !

● Mert ne zaman ciddi bir çocuk olur ?

● Mert beni seviyor mu ?

● Mertin susması için en etkili çözümler.

● Merti öldürmemem için 100 neden .

● Mert neden gerizekalı ?

● Emir neden bu kadar yakışıklı .

● Egemen mert öz kardeşmi  niye birbirlerine çekmiş ?

● Mal merti nerede bulabilirim?

Emir sırıtarak "vay yakışıklılığımı kıskandın demek?"dediğinde deniz güldü. Mert ellerini birleştirmiş küstüm numarası yapıyordu. Acaba gerçekten alınmışmıydı ? Yok ya öyle kafaya takan birisi değildi mert   şakasına yapıyordu.

Egemen gülerek kolunu dürttü "ağlıyon mu lan ?"diye sorduğunda mert omuz silkti. Mertden ağlama sesi çıkarken  egemen hemen başını kaldırdı. Kaldırmasıyla mertin gülmesi bir olmuştu  . "Gerizekalı"diyip kolunu bıraktı egemen. Deniz şişeyi  çevirdiğinde egemenle emire gelmişti. Egemen soruyor emir cevaplıyordu.

"Kardeşim  doğruluk mu cesaret mi  ?"

"Doğruluk. "

"Bir yere gitmemek için bahane uydurdun mu hiç?"

Emir sırıtarak başını aşağı yukarı salladı. Egemen "sen varya sen" dediğinde güldük. Deniz yine oflayıp puflamaya başladı. "Abi ben sıkıldım bırakın bu oyunu hadi film izleyelim"dediğinde mert cebinden telefonu çıkardı. Sesli aramayı açıp konuşmaya başladı.

"Deniz malının sıkılmaması için en etkili 100 çözüm." 

Deniz "hahaha çok güldüm çok komik "dedi mertin dediklerine karşı.

Koltuğa geçirip tekrar otururken egemen televizyona film takıp yanımıza oturdu. "Ne filmi açtın ?"diye sordu emir.

"Romantik komedi. Gülmemiz ve mutlu olmamız için birde saplığımızı yüzümüze vurmak için"dediğinde gülümsedim.

Emir laf sokarcasına "dolunay sap sayılmaz ama "dediğinde bakışlarımı ona çevirdim.  "Nerden biliyorsun sevgilim olduğunu ?"

"Telefonun içine  düşüyordun resmen o nasıl gülümsemek öyle ."

"Sende o güzel sesinle sevgiline şarkı söylüyordun  ben birşey diyormuyum"

"SUSUN LAN "diye bağırdı mert. Bakışlarımı emirin gözlerinden alıp televizyona çevirdim. Sevgilim yok dedikçe inanmak istemiyordu. Yine sessizleşip filme dikkat vermeye çalıştık.

_____________________________________

Emir aşkım ne diyorsun yanlış anlayacaklar. Denizin geçmişi çok güzelmiş 😂😂💙♥ 

GECE MAVİSİ | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin