0.6

112 12 12
                                    

Bu son ders olduğu için moralimi yüksek tutmaya çalışıyordum. Sıramda oturup gece mavisi'ni düşünüyordum. Bu gün çok güzel anlar yaşatmıştı bana. Onu her ne kadar görmesem de varlığını hissediyordum.  Yanı başımdaydı ama ben bir türlü göremiyordum. Beni kendimden bile iyi tanıyordu ama ben onu hiç tanımıyordum. Bu durum çok sinir bozucuydu.

Düşüncelerimle boğuşurken içeriye nöbetçi öğrenci girdi. "edebiyat hocası hastaymış gelemeyecekmiş okula bir kaç gün. Hadi  iyisiniz yine. Hayvan taklidi yapmayın sakın."diyip sırıtmaya başladı. kapıya doğru yöneldi kapıyı açıp tekrar sınıfa döndü "zaten hayvansınız neyse" diyip kahkaha atarak çıkmıştı.

Bazıları nöbetçinin arkasından sövmeye başlamıştı. Bazıları sevinç dansı yapıyordu. Ben de telefonu mu çıkarıp instagram da gezinmeye başladım. Yanımda bir haraketlilik hissedince o tarafa döndüm. Deniz denilen çocuk yanıma oturmuştu. "merhaba" diyip elini uzattı. Elini tutup "merhaba" dedim. " tek başına mı takılıyorsun? "

"Aynen en iyisi" dedim. " seninle arkadaş olmak isterim . " diyince ilgimi çekmişti.
" niye istiyorsun? " diyince ne diyeceğini şaşırdı ama kolay toplayıp "yani sınıfta pek arkadaşım yok birbirimize benziyoruz biraz " demişti. "seni tanımadığım için bir şey söyleyemeyeceğim ama tanımak isterim. Yani arkadaş olmak".
" Güzel ben deniz sende dolunaysın. Tanıştığıma memnun oldum." diyip elini uzattı tekrar. " Bende memnun oldum" diyip elini sıktım.

" Yarın okulda seni diğer arkadaşlarımla da tanıştırayım olur mu? " diyip bir soru yöneltti. Bende "olur." diye yanıtladım. " Ben müzik dinleyeceğim sen oturabilir sin arkadaşım" diyip güldüm. " tabi ki oturuyorum arkadaşım" diyip güldü. Çok samimiydi bana karşı. Sınıfa karşı ikimizde soğuktuk. Arkadaşlarıyla tanışacağım için çok heyecanlıydım. Belki bu benim hayatımın değişimi olabilirdi.

Ders bitmiş huzur bulduğum yere ilerliyordum. Hava kapalıydı bugün şanslıydım. Kayalıklara ulaştığımda oturup denize bakmaya başladım çok güzeldi masmavi. Biraz dalga vardı hava biraz rüzgarlı olduğu için. Çok güzel hoş bir görüntü oluşuyordu. Yağmur çiselemeye başlamıştı. Yağmurun damlaları denize ulaştığında o kadar güzel görüntü oluşuyordu ki bunu gördüğüm için kendimi çok şanslı hissediyordum.

Kulaklığımı takıp müzik dinlemeye başladım ve  yağmurun beni ıslatmasına izin verdim. Burnuma insanı sarhoş edicek türden bir koku geldi. O kadar güzeldi ki insan bu kokuyu almaktan hiç sıkılmazdı. Müzik bitince gözlerimi açıp kokunun sahibini aramaya çalıştım ama hiç kimse yoktu kendimden başka. Çantamın yanındaki poşeti görünce şaşırdım bu benim değildi. Poşeti açıp içindeki ni çıkardım. Siyah kapşonlu hırka vardı. İçindeki notu alıp okumaya başladım.
"üşüteceksin güzelim üstündeki ince hemen giy. Hasta olmanı istemem. "  notu okuduktan sonra sırıtmaya başlamıştım. Hırkayı üzerime giydim. Bana ne yaptı bilmiyorum ama ona çok alışmıştım. Telefonumu çıkarıp bildirimlere baktım.

Gece Mavisi'nden  mesajlarınız var.
Tıklayıp mesajlara girdim.

Gece Mavisi :gözlerin kapalıyken bile mükemmel olmayı başarabiliyorsun.

Gece Mavisi : seni bir ömür böyle izleyebilirim.

Gece Mavisi :  gülüşünden öpmek istiyorum Mavişim.

Bir anda yüzümü sıcaklık basmıştı oysa ki  soğuk yağmur damlaları bedenimi ıslatıyordu ama hiç bir işe yaramıyordu.

Gece Mavisi : o kızaran yanaklarını öperim. Her türlü çok tatlısın.

Dolunay : o kokunun sahibi sendin demek. Nasıl farkedemedim seni ve hala buradasın göremiyorum.

Gece Mavisi : Başucuma mektup bırakmış ve gitmiş.

Kısacık bir mektupla beni terk etmiş.
Ne kadar mutluyduk oysa Tanrı şahidim.

Gece Mavisi:Her şey dünyaya ait ben ona aitim.

Dön sen ne dersen de tamam

Bitmişim halim yaman

Bi' sendin derdimi anlayan

Değ tenime gözlerinle değ

O zaman hallolur her şey

Her şey hallolur tastamam.

Gece Mavisi :ben şimdilik buradan söyleyebiliyorum devamını sen sesli bir şekilde söyle ben senin güzel sesinden dinleyeyim. Bir gün beraber söyleriz. Olur mu?

Dolunay :olur.

Telefonu kapatarak. Denize bakmaya başladım. Ve sözlerin devamını getirmeye.

Tamam haklıydı belki de değiştim.
Söz ver ne olur hiç değişme demiştim.
O zamanlar başkaydı her şey şimdi sakinim.
Bu dünyayı sevmedim ama azaldı kinim.
Dön sen ne dersen de tamam
Bitmişim halim yaman
Bi' sendin derdimi anlayan
Değ tenime gözlerinle değ
O zaman hallolur her şey
Her şey hallolur tastamam

HERŞEY DÜNYAYA AİT BEN ONA AİTİM.

GECE MAVİSİ | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin