1.5

61 9 31
                                    

Deniz kenarına gelip uzun bir banka 5 kişi sığmaya çalıştık ve olduda. Ama dib dibeydik. Soğuk esen rüzgar bizi böyle bir aradayken üşütemeye yetmiyordu. Kalbimiz ısınıyordu birbirimizin sevgisiyle. Yanımda oturan mert gülerek sessizliği bozdu. "Kanka ben gecenin süprizlerini getireyim anahtarı ver hadi "dedi denize doğru elini uzatarak. Deniz cebinden arabanın anahtarını çıkarıp mertin eline koydu. Mert anahtarı aldığı gibi arabasına doğru koştu.

Bir kaç dakika sonra elinde siyah poşetlerle yanımaza doğru hızlıca gelip  yerine oturdu. Galiba diğerleri tahmin etmiş olacak ki gülmeye başladılar. Diğer tarafımda oturan emire döndüğümde göz göze geldik.  Bir dakika bir dakika onun gamzesimi vardı ?     Yok artık ben bunları niye yeni farkediyordum ki ? Ama çok tatlıydı gamzeleri. Merte dönüp "bu poşet  ne?" diye  sordum.
Emir  eliyle uzanıp poşetin birisini aldı ve içinden bira şişesi çıkardı. "Ne yani içecekler miydi ?

Deniz gülümseyerek cevap verdi bana. "Dolunay bu bizim emirin her şarkı söyledikten sonra yaptığımız güzel bir aktivite "diye açıkladı. "Niye ki içmeyi gerektiren bir derdiniz yok zararlı hem bu "dediğimde egemen atıldı ortaya. "Kanka  biliyoruz zararlı ama biz bunu her gün yapmıyoruz ki sadece eğlenme amaçlı "dediğinde başımı olumluca salladım.

"Ne o korkuyor musun sarhoş olmaktan?"diye sordu emir.

Bana korkak demeye mi çalışıyordu ?

"Niye korkayım ki sadece daha önce hiç içmedim fırsatım olmadı."

"Ee şimdi fırsat var ama sen yine içmezsin sarhoş olmak kötü  birşey dimi senin için " dedi alaycıl bir şekilde.

Mertin açtığı cam şişeyi   elinden alıp hemen havaya dikip içmeye başladım hızlı bir şekilde. Korkak ne demek görücekti . Acı bir tadı olsada içilmeyecek gibi kötüde değildi.  Şişenin elimden alınmasıyla sinirle ofladım. Emirin  elimden aldığı   şişeye uzanmaya çalıştığımda havaya kaldırıp almama engel oldu.

"Korkak diyordun ver içiyim"dediğimde net bir tavırla hemen "hayır "dedi. Daha sonra benim içtiğim şişeden kendi içmeye devam etti. Diğerleride içerken ben sadece denizi izliyordum. Ben onları sarhoş olacak sanıyorken mert ve egemen hariç emirle deniz etki göstermemişti.  Mert iğrenç esprilerine devam ederken egemen ona gülerek destek veriyordu.

"Deniz bak denize geldik hadi sarılın bi özlem giderin "dediğinde deniz yüzünü buruşturdu. Egemen bi anda şarkı söylemeye başlarken deniz onu susturmaya çalışıyordu. Sessiz öylece duran ve içmeye devam eden emire döndüm.

"Şarkı söylesene "dediğimde emir  bakışlarını bana çevirdi . Gözleri parıldarken gülümseyerek onun hareketlerini izledim. Sendeleyerek ayağa kalktı . Yüzünde hiç bir ifade yoktu sadece boş bir şekilde denize bakıyordu. Egemen ve mertin esprileri devam ederken emir başını havaya kaldırıp gözlerini kapattı. Bende onun yanına yaklaşıp  onu izlemeye başladım.  Emir bi anda gülümseyerek şarkı söylemeye başladı. Mert ve egemen sessiz kalırken hep birlikte tekrar onu dinliyorduk.

  "Bugün
Yudum yudum içtim seni
Hatıralardan bir kadeh
Dilimde hiç eskimeyen, bir şarkı gibi
Söyledim söyledim seni
Dönüyorum pilaklar gibi, sarhoş."

Güzel seçimdi .Şarkının geri kalan kısmında ise ellerini iki yana açıp  hafifçe ayak ucunda yükseldi.

"Denize bıraksam kendimi
Kumlara uzatsam gölgeni
Havada umut ruhum firar
Güneşte kurutsam kalbimi."

Hep birlikte ona eşlik etmeye başladık.

Dolunay : Ben dövme yaptırmak istiyorum nasıl olur sence ?

Şuan gece mavisinden laf almaya çalışıyordum . Ona sarılmak çok istiyordum . İnşallah sorduğum sorulara düşerdi . O zaman onu bulmam daha çok kolaylaşacaktı.

Gece Mavisi: Sana her şey yakışır ama kalıcımı yaptıracaksın?

Soruma verdiği yanıtla gülümseyip hızlıca yazmaya koyuldum.  

Dolunay: Bilmem kalıcı yaptırırsam çok acır mı ? Biraz korkuyorum da pişman olursam diye .

Gece Mavisi:  Yok çok  acımıyor ama senin kolun hassas acır geçici yaptır.

Hah işte böyle düştün oltaya oğlum seni bulmazsam ben ne olayım. Bir şey olmayayım bence dolunay olmaya devam edeyim. Sırada dövmeyi neresine yaptırdığını öğrenmek kaldı.

Dolunay : Sen öyle diyorsan tamamdır ama boynuma mı yaptırsam kolumamı yaptırsam bilemiyorum sence en güzel nerde durur ay dövmesi ?

Sorduğum soruyla hemen yazıyor yazısı görüldü.

Gece mavisi : Bilmem koluna yakışabilir  ben omzuma yaptırmıştım tatile gittiğimde gören her kız dokunup yakından incelemek istiyordu ;)

Neee ? Kıskanmıştım ama şuan bunla uğraşamazdım . Onu bulduğumda hesap soracaktım o kızlarında ellerini kırabilirdim fena olmazdı.

Dolunay: Ya öyle mi işimi kolaylaştırdın sağol .

Gece Mavisi: Anlamadım hangi işini kolaylaştırdım ?

Dolunay: Seni bulmam konusunda diyorum çok sağol .

Gece Mavisi: Hassiktir.

______________________________________
Dolunay kararlı 😂 Gece mavisi senin küfür edişini seveyim💙. Diğer bölümde görüşürüz. Seviyorum sizi  💙♥    
 

GECE MAVİSİ | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin