1.3

64 9 15
                                    

*Kaybedince vazgeçme . Eğer vazgeçersen kaybedersin ...*

İyi okumalar 💙♥

Teneffüs zili çalmış kantine inip boş bir masaya oturmuş sohbet ediyorduk. 

Egemen kahvesini içip bitirmiş boş  kartondan bardağını da elinde güzelce buruşturmuştu.  Gözleri masanın deseninde mekik okurken "iyi misin egemen"diye sordum. Soruma hala yanıt alamamışken bakışlarımı  deniz mert ve emirin üstünde gezdirdim.

Mert dayanamamış olacak ki egemenin omzunu tutup sarstı. Egemen kendine gelmiş anlamsızca bize bakıyordu. "Oğlum kendine gel artık bize yakışır mı böyle susup oturmak git kıza sevdiğini söyle. Olacaksa olur olmazsada salla boşver" dediğinde deniz de araya karıştı. "Aynen ya zaten kızı anlatmıyorsun bize sana yardımcı olabilmemiz gerek  ama önce  de kızın hayatını öğrenebilmemiz gerek " dediğinde egemen çaresizce emire baktı. Anlaşılan oydu ki egemen en çok emirin düşüncelerini önemsiyordu.

Emir sessizliğini bozup onu doğruyu yönlendirmeye çalıştı.  "Kardeşim seviyorsan git konuş. Eğer kararsız isen otur oturduğun yerde hiç boşuna üzülmeye değmez. Kızın duygularıyla da oynama " dediğinde egemenin bakışları beni buldu.

"Dolunay sen konuşmadın sen ne diyorsun gidiyim mi sence ? "

Önüme düşen saçlarımı kulağımın arkasına alıp kollarımı masaya dayadım. Ellerimi çenemin altına koyup konuşmaya başladım. "Emire katılıyorum ama yinede sen bilirsin tabi ben anlamam böyle işlerden."     

Emir "ya hiç anlamazsın "diye kısık bir sesle mırıldandığında ona döndüm. O da 'ne var 'der gibi bakıyordu bana. Herhalde benim duyamayacağımı sanmıştı. Ama bu kulaklardan kaçar mı hiç kaçmaz. "Duydunmu sen onu ?"diye sorduğunda başımı olumluca salladım. "Ne demek istedin ?"diye sorduğumda oturuşunu düzeltip hafifçe öksürdü. "Hiç yani öylesine dedim geçtim önemli değildi "dediğinde diğerleri gülmeye başladı. Egemen bile gülüyordu. Mert egemenin yanaklarını sıkıp öptü. Egemen hemen onun öptüğü yanağını sildi. "Sulu sulu öpme ya "dediğinde bende gülmeye başladım. Mert " böyle güleceksin işte bir kız için kendini üzmeyeceksin . Olum biz daha  emirle dalga geçip onu sinirlendireceğiz . Sen kız diyorsun sinir etme beni ."dediğinde egemen başını olumluca salladı.

"Zaten kararsızdım duygularımda belkide aşık bile değilim sadece kendimi kandırıyorum . Söz unutacağım onu  . Hem benim bir tek aşkım var o da sensin gel aşkım öpeyim"dediğinde mert gülerek yanağını egemene uzattı. O da öpünce hepimiz kahkalara boğulduk. Kantini bizim gülme seslerimiz dolduruyordu. İyi ki tanışmışız diyorum iyi ki varlar  . Sanırım bu kadar çok güldüğümü hatırlamıyordum. Zaten hiç gülmezdim ki ben bu ay hariç. Onlar hayatıma girince hayatım güzelleşmiş mutluluğu tatmıştım arkadaşlık duygusunu tatmıştım. Hatta aşkın ne demek olduğunu anlamıştım . Aşka inanmayan ben aşık olmuştum.   

Kantinde sohbet etmemizin ardından 6 ders geçmişti. Sınıftan hiç  çıkmamıştık. Canım çok sıkılıyordu. Emir uyuyordu deniz mert egemen üçü telefon oynuyordu. Bende boş boş etrafa bakıyordum. Gözlerim  emire kaydığında dikkatlice onu izlemeye başladım  . Yüz hatları o kadar belirgin ve güzeldi ki gördüğüm en kusursuz insandı sanırım. Kendimi onu izlemeye kaptırmışken telefonumdan gelen sesle irkildim.
Cebimdeki telefonu çıkarıp gelen bildirime baktım. Gece Mavisi mesaj atmıştı . Hemen mesajı açıp okumaya başladım.

Gece Mavisi : Dolunay az izle çocuğu yiyip bitireceksin bakışlarınla .

Telefondan başımı kaldırıp etrafa bakındığımda buraya bakan kimseyi göremiyordum. Galiba kırmıştım onu .

Dolunay : Yanlış anladın ben sıkıntıdan dalmışım öyle. 

Gece Mavisi : Başka  yere dal niye onun yüzüne dalıp gidiyorsun.

Dolunay : Uzatmasak öylesine dalmışım işte ben dalarken nereye dalacağımı mı seçeceğim özellikle.

Gece Mavisi: Dolunay  niye böyle davranıyorsun bir şey mi yaptım sana ?

Sorduğu soru ile sinirlendim derin bir nesef alıp verdim ve başımı  cama çevirdim . Niye hesap veriyordum ki ben . Bir suçum yoktu niye açıklama yapmak zorunda hissediyordum .  Yüzünü görmediğim sadece 1 kere sarılıp kokusunu içime çektiğim insana niye bu kadar çok  güveniyordum.

Dolunay : Niye sana açıklama yapmak zorundayım ki ?

Gece Mavisi : Açıklama yapmana gerek yok tamam ben fazla abarttım kusura bakma rahatsız ettiğim için. 

Of ne diyordum ben ne saçmalıyordum böyle. Aşık olduğum birisine niye bu denli üzüp kırıyordum. Aptalsın dolunay aptal. 

Dolunay: Özür dilerim ben öyle demek istememiştim.

Mesajıma görüldü atmış cevap vermemişti. Çok fena hayal kırıklığına uğratmıştım onu . Çantamdan kulaklığı çıkarıp telefona taktım. Başımı sıraya koyup müzik listemden rastgele   bir şarkı açıp dinlemeye başladım.  Kalbime bir şey oturmuştu sanki nefes alamıyor gibi hissediyordum kendimi.

__________________________________
Olaylar olaylar umarım emirin yüzünden Gece Mavisi ile araları açılmaz . Kırdın çocuğu dolunay be . Yorumlarınızı bekliyorum umarım güzel   akıcı yazabiliyorumdur . Sizi seviyorum görüşürüz. 💙♥

GECE MAVİSİ | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin