Çok özlediğinizi biliyorum . Bende GECE MAVİSİ'ne bölüm yazmayı çok özledim. Ama içimde hafif bir korku var. Bu korku hikayeyi mahvetme korkusu. Eskisi kadar güzel yazamamaktan korkuyorum. Umarım bugün bölüm attıktan sonra geçer bu korkularım şuan ne yazacağım hakkında gram bir fikrim yok . Ama yazıyorum. Neyse iyi okumalar size. 💙
Otobüsten ineceğim durağa gelmiştim. Kulaklığımı çantama koyup telefonuda cebime koydum. Ona dönüp "umarım tekrar görüşürüz gece mavisi "diyip ayağa kalktım. Onun koyu siyah gözleri bana döndü hemen. Biliyordum benden ayrılmak istemediğini ama mecburduk. Aslında mecbur filan değildik şuan yüzünü gösterse sabaha kadar onla gezip bir çok şey yapardık. Ama o benim hazır hissetmediğimi söylüyordu. Aslında ben onunla her şeye hazırdım. Çünkü bir tek o bana ilgi gösteriyordu birde deniz emir mert ve egemen.
Otobüs durakta durduğunda kapıya yönlendim. Aşağıya indiğimde hava soğuk olduğu için titremeye başladım. Biraz üşüyordum . Otobüsün camından ona baktığımda yerinde görememiştim. Kapıdan aşağıya indiğinde şaşkınlıkla ona baktım. Otobüs gitmişti. Bu sessiz sokakta sadece ikimiz vardık. Benim yanıma gelip üstündeki çeketi çıkardı. Ve bana doğru uzanıp çeketi omuzlarıma geçirdi. Üşüdüğüm için mi otobüsten inmişti yani. Ama şimdi kendi üşüyecekti. Bu haraketiyle kalbim hızlanırken o bana eliyle bir dakika beklemem için işaret etti. Cebinden telefonunu çıkarıp hemen açtı. Ben onun haraketlerini merakla izliyordum.
Bir süre sonra işi bitmiş ve güzel bir şarkı açmıştı. Şarkının hafif melodisi kulaklarıma ulaştığında gülümsedim. O telefonunu bana uzattığında hemen aldım. Daha sonra kollarını omzuma koyup kendine çekti. Bende bir elimle onun belini sardım.Birbirimize sarılı bir şekilde eve doğru yürüyorduk. Meleodi bitince sözleri başladı.
"Sen sakın endişelenme kadın.
Kadın üşürse bu şehri yakın.
Yakınlarda olucam sakin.
Ben gidince gökyüzüne bakın."Ben şarkının sözlerine eşlik etmeye başladım. Onun şuan gülümsediğini biliyordum . Çünkü gözlerinin içide gülüyordu . Eliyle beni daha çok sıkarak sarıldığında "ölücem biraz daha sıkı sarılırsan"dedim. Onun gülme sesi geldiğinde bu ses bir yerden tanıdık geldiği için ona şaşkınca baktım. O ise hemen kendini durdu. Bu gülme sesini tanıyordum ama nerden çıkaramıyordum. Daha sonra fazla üstünde durmayıp şarkıya odaklandım.
Evin önüne geldiğimizde şarkıda bitmişti . Ona elimdeki telefonunu uzattım. Elimden alıp cebine koydu. Daha sonra tekrar elleriyle ellerimi tuttu. Elimi okşayıp öptüğünde gülümsedim. Yüzüme baktığında tekrar o koyu siyah gözlerine odaklandım. O ise hemen kollarıyla beni sardı. Bende hemen karşılık verdim. Uzun sarılmamız bittikten sonra arkasına dönerek gitmeye başladı. Tekrar bana dönerek elini hoşcakal şeklinde salladı. Bende gülerek elimi salladım.
Daha sonra gözden kaybolduğunda çantamdaki anahtarı çıkarıp kapıyı açtım. Eve girdiğimde ışıklar yanmıyordu demek ki uyumuşlardı. Mutfağa geçip bir bardak su içtim. Ve yanıma atıştırmalık bir şeyler alarak odaya çıktım. Odama girdiğimde ışığı yakıp çantamı kenara koydum. Aynanın karşısına geçerek kendimi inceledim. Üstümdeki çeketini gördüğümde yüksek sesle "hi unutmuş"dedim. Üşüyecekti eve gidene kadar biraz ama çeketin bende kalması işime gelirdi. Kokusunu içime çekerek uyuyacaktım . Sanki yanımdaymış gibi.
Gülümseyerek kıyafetlerimi değiştirdim. Ve daha sonra getirdiğim abur cuburları yemeye başladım. Hepsi bittiğinde lavobaya gidip elimi yüzümü yıkadım ve dişlerimi fırçalamaya başladım. İşim bittiğinde lavobadan çıkıp odama yöneldim. Telefonu şarja sokup yolda gelirken dinlediğimiz şarkıyı açtım ve ışıkları kapattım. Gece mavisinin çeketini alıp yatağıma uzandım . Ve üstümü örtüp başımı yastığa koyup şarkıyı dinlemeye koyuldum. Daha sonra çeketteki kokusunu içime çekerek uyumaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECE MAVİSİ | Texting
Teen FictionÖlmek için doğmuştur ya insan, o yüzden her yağmur sonrası toprak kokusunu sever. ♡