0.8

82 10 9
                                    

(Yana kaydırıp şarkıyı açmayı unutmayın.)

Hep beraber küçük bir nehir kıyısındaki mekana geldik içeride hafif  mavi loş ışık vardı cam kenarında ki nehir manzaralı masaya geçtik. Ben cam kenarına, karşı tarafa emir  onun yanına deniz ve yan tarafıma mert ile egemen oturdu. Sipariş için güler yüzlü bir kadın elindeki kağıtlarla yanımıza doğru yaklaştı.
"Hoşgeldiniz gençler ne yemek istiyorsanız seçin ben gelirim birazdan yanınıza ?" menü uzatıp diğer masalara doğru ilerledi.
Mert hemen bize dönerek "pizza yiyelim abi  lütfen ya" egemen merte dönerek " ama benim canım lahmacun çekti"  egemen bize dönerek " lahmacun yiyelim lütfen" dedi. Emir sert bir tavırla " ne istiyorsanız onu söyleyin tartışıp durmayın" diye söylendi. Mertle egemen birbirine bakıp düşünmemeye başladılar. Deniz " abi bilmiyor musun bunları ikisinin ayrı bir şey canı çekiyor yemekleri geldiğinde birbirlerinin yemeklerine göz dikiyorlar" dediğinde sessizce başımı eğip güldüm. Başımı kaldırdığımda emirin beni  izlediğini gördüm.  Bakışlarını ayırmıyordu. Elimi  yüzüne doğru sallayıp "emirr nereye daldın" dedim gülümseyerek. Emir kendine gelip "hiç, birşey düşünüyordum öyle dalmışım " "anladım" diyerek mert ile egemene döndüm. Onlar gülerek bize bakıyorlardı. Emir başını sallayıp " ne oldu neden gülüyorsunuz? " diyerek bir soru yöneltti. Bende merakla onlara döndüm. Birbirlerine bakıp yine gülmeye başladılar. Emir sinirlenmeye başlamıştı. Deniz " güleceğinize ne yiyeceğiz seçtiniz mi?" diyerek ortaya atıldı . Mert " biz ikisinide yeriz de bu seferlik dolunay seçsin istedik" dediğinde bütün gözler bana döndü. " pizza yiyelim olur mu?" egemen " olur  peki içecek ne alırız ?". Deniz "ben ayran alayım". Mert "siz  ne alırsınız?". "kola güzel olur"dedim. Emir " bende kola alayım. " dedi. Mert" bizde ayran alırız o zaman".  Mert " bakar mısınız?" diyerek elini kaldırdı. Az önceki kadın yanımıza doğru yaklaştı. " Buyrun gençler karar verdiniz mi?". Mert " verdik  2 büyük boy pizza ve 3 ayran 2 kola alalım.". Kadın "tamamdır gençler siparişleriniz hazırlanıyor". "Teşekkür ederim". Kadın yanımızdan ayrılıp içeriye doğru yöneldi.
Ben başımı cama çevirip manzarayı izlemeye başladım. Hafif yağmur atıştırmaya başlamıştı. Ortamda o kadar güzel görüntü oluşmuştu ki kendimi çok huzurlu hissettim.

 Müzik dinlemek için cebimden telefonu çıkarıp masaya bıraktım siparişler gelene kadar birazcık müzik dinlesem fena olmazdı yani

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Müzik dinlemek için cebimden telefonu çıkarıp masaya bıraktım siparişler gelene kadar birazcık müzik dinlesem fena olmazdı yani.
Şarkılarımdan çağan Şengül - durma yağmur şarkısını açıp telefonu kapattım. Tam bu havada dinlenilmelik şarkıydı. Başımı cama çevirip dışarı izleyip düşüncelere daldım. Camdan emir ile olan yansımamızı gördüm. Emir de dışarı izliyordu. Ama daha çok yansımamızı izliyor gibi görünüyordu. Anlam veremeyerek düşünmeye devam ettim. Bir anda whatsapp bildirimi geldi. Telefonu açıp mesaja baktım. Gece Mavisi'nden gelmişti. Hih ben ona mesaj atmayı unutmuştum. Mesajını açıp okumaya başladım.

Gece mavisi : çok güzelsin dolunay.

Okuduğum mesajla aptalca sırıtmaya başladım.

Mert "hayırdır dolunay ne sırıtıyorsum öyle?" diyerek gülmeye başladı.
" hiç" dedim gülerek. Garson elinde ki tepsilerle masaya doğru yaklaştı. Tepsileri masaya bırakıp " başka bir isteğiniz var mı?" diye sordu. Egemen "yok teşekkür ederiz" garson uzaklaştı. Biz de pizzamızı yemeye başladık. Hem sohbet ediyor hemde karnımızı doyuruyorduk. O kadar iyi anlaşmıştık  ki iyi ki tanışmışım onlarla iyi ki varlar. Hesabı ödeyip kalktık. Yağmur biraz durmuştu. Onlar beni evime bırakıp evlerine geçtiler.  Evin kapısını açıp içeri girdim. Salona geçtiğimde televizyon izleyen annemle karşılaştım bana bakıp yine televizyona döndü . 1-2 dakika onun bu umursamaz halini izledim. " ne bakıyorsun öyle cins cins ?" diyerek söylenmeye başladı.
" neden bu kadar umursamaz olduğunu düşünüyordum". "terbiyesizleşme git odana". Siktir edip odama doğru ilerledim üstümü değiştirip yatağıma uzandım telefonun kilidini açıp bildirimlere bakmaya başladım. Gece Mavisi'nden bir mesaj geldi.
Gece mavisi : iyi geceler güzelim 💙

Dolunay : iyi geceler 💙

Gece Mavisi : haydaaa o kalpmi  ölüyoruöm lan  bebn srn şimfi bsna kalp mi attıj bifde  mavi???

Dolunay : Sakin sakin öxzmzldls

Gece Mavisi : Bende de kalp var yani dolunay? Öyle birden kalp atılır mı sen beni öldürmek mi istiyorsun?

Dolunay : hayır dşdşsş çok uykum var hadi iyi geceler.

Gece Mavisi : iyi geceler. Ben bi süre uyuyamayacağım heyecandan seni seviyorum.

Dolunay : görüşürüz.

Telefonu kapatıp masaya koydum. Yatağa iyice uzanıp   uykuya daldım.

______________________________________

Yorumlarınızı bekliyorum. Sanırım pek güzel olmadı bilmiyorum ama siz inşallah beğenirsiniz 💙vote atmayı unutmayın sizi seviyorum.

GECE MAVİSİ | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin